ZaLPhoN Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) Hei, Jeg har bestilt meg vannkjøling i dag. så jeg skal feste radiatorn (Black Ice Extreme II) i toppen av caset mitt, LianLi PC6099B Så tenkte jeg på noe som muligens kunne blitt fett. Noen som vet hvor jeg kunne fått tak i noe slikt: Chrome "piper" Som grill på 120mm Viftene Noen som har en plan? Alle svar tas med en takk! Mvh -Zalphon- Endret 30. november 2003 av ZaLPhoN Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Kjøp et par bokser med joika eller trøndersodd!? Vask dem godt og fjern topp og bunn. Lenke til kommentar
Eirik_R Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 eller andre bokser i passelig størrelse, prøv også leikebutikk/hobbybutikk, utruleg kva dei kan ha i delelager for r/c utstyr o.l. Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 aluminium og gummislegge fra clas --> en eller annen slags ambolt av tre --> banke til du blir rød i trynet --> lime og sparkle med metall-repp-masse --> crom-spray, finpuss, polish aldri prøvd det før, men tror det er det jeg hadde prøvd Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Du bør lage fire stykk, og mekke kabinettet ditt om til en "titanic"-mod... Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Ikke glem å sett et isfjell ved siden da. Og skrap opp ei stor ripe på siden av kabinettet. Venstre side tror jeg, sett bakfra Finn en fet motorsykkelpotte og kutt av enden. Ofte de er doble? Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Finn en fet motorsykkelpotte og kutt av enden. Ofte de er doble? Er du klar over prisen på ei mc potte? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Finn en fet motorsykkelpotte og kutt av enden. Ofte de er doble? Er du klar over prisen på ei mc potte? Han sa "finn", ikke "kjøp"... Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 http://crash.alphadesign.no/Database/detai...rodukter.oid=51 Som du ser som er det ikke helt bra for økonomien å gjøre dette, vis man ikke stjeler pottene da. Er MYE billigere å få tak i noe piper hos en skraphandler Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Finn en fet motorsykkelpotte og kutt av enden. Ofte de er doble? Er du klar over prisen på ei mc potte? Han sa "finn", ikke "kjøp"... Hvor ofte finner du mc potter slengende da? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Finn en fet motorsykkelpotte og kutt av enden. Ofte de er doble? Er du klar over prisen på ei mc potte? Han sa "finn", ikke "kjøp"... Hvor ofte finner du mc potter slengende da? Utrolig hva man finner på dyngen... Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Finn en fet motorsykkelpotte og kutt av enden. Ofte de er doble? Er du klar over prisen på ei mc potte? Han sa "finn", ikke "kjøp"... Hvor ofte finner du mc potter slengende da? Utrolig hva man finner på dyngen... ja men da må man gjøre: Stjele, kjøpe, ha sex med sjefen på søppeldynga eller.no. Og hvor mange er det som hiver pottene sine da? Tror nok de FLESTE selger dem vis de ikke trenger de lengre. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 kanskje en smule off-topic? Lenke til kommentar
ZaLPhoN Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 (endret) Stefaren min har jo en Ducati 750 stående i garasjen, tror neppe han ville blitt glad hvis jeg kappa av pottene hans Endret 2. desember 2003 av ZaLPhoN Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Ligner jo litt på sånn forvokst flagg-holder-dubeditt på båten. Stikk til en båtbutikk. de har mye rart. Om ikke annet har de garantert no i messing som du kan lakke. Lenke til kommentar
Smilodon Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Du bør lage fire stykk, og mekke kabinettet ditt om til en "titanic"-mod... er jo GARANTERT at PC'n havarerer da... tenk bare hvis man har en titanic PC med vannkjøling... og man er på lan og nabo'n har Vapo... isfjell i vannkjølinga.. hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå