MagnusDenKule Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Hei, pga innkjøp av en snasen MSI GTX 1080 Gaming X trenger jeg da en skjerm som er verdig et slikt beist. Bestemte meg da for en skjerm som skulle ha 144hz eller over, g sync, 2k. Etter litt research er det disse to jeg står igjen med. Vil gjerne høre personlige kommentarer hvis du har eller eier noen av disse skjermene Og skriv gjerne en kommentar dersom det finnes en skjerm som du mener er like bra. https://www.komplett.no/product/859681/datautstyr/skjermer/skjermer/acer-27-predator-led-g-sync-xb271hu# https://www.komplett.no/product/858037/datautstyr/skjermer/skjermer/asus-27-led-g-sync-rog-swift-pg279q# Lenke til kommentar
Profanity Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 (endret) Har ikke erfaring med de 2 skjermene spesifikt, men det jeg ser rundt omkring er at asus'en har bedre menyer og er mer solid bygget, mens acer'en er litt mer løen i bygginga. Acer'en har ganske tynne kanter, men bare å 3 av kantene, og i bunnen er det en større kant som flere har sagt i reviews at den føles "billig, og lett og ødelegge". Såvidt jeg vet så er panelene så identiske at man ellers ikke ser forskjell på dem i bruk, og velger bare den som er billigst der og da. Hvis de er like dyre så foreslår jeg å ta den som ser best ut. Aceren var 2000kr billigere i hele november i fjor. Jeg var veldig bestemt på å kjøpe meg asus'en selv, men syns de er i overkant drøye i prisen. Jeg kjøpte en TN panel skjerm på tilbud istedenfor på black friday, og angrer egentlig på at jeg ikke investerte i det større IPS panelet. Endret 7. januar 2017 av Profanity Lenke til kommentar
MagnusDenKule Skrevet 7. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2017 Takk for svar Har ikke erfaring med de 2 skjermene spesifikt, men det jeg ser rundt omkring er at asus'en har bedre menyer og er mer solid bygget, mens acer'en er litt mer løen i bygginga. Acer'en har ganske tynne kanter, men bare å 3 av kantene, og i bunnen er det en større kant som flere har sagt i reviews at den føles "billig, og lett og ødelegge". Såvidt jeg vet så er panelene så identiske at man ellers ikke ser forskjell på dem i bruk, og velger bare den som er billigst der og da. Hvis de er like dyre så foreslår jeg å ta den som ser best ut. Aceren var 2000kr billigere i hele november i fjor. Jeg var veldig bestemt på å kjøpe meg asus'en selv, men syns de er i overkant drøye i prisen. Jeg kjøpte en TN panel skjerm på tilbud istedenfor på black friday, og angrer egentlig på at jeg ikke investerte i det større IPS panelet. Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå