Gå til innhold

Lenge til skjermkort ikke duger+

anon12234

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har som dere ser i signaturen min et MX440, hittil nå så spiller jeg bare wc3, cs og litt battlefield, disse spillene spiller det ikke no rolle om hvordan grafikk man har. men når HL2 og Doom3 osv kommer så vill jeg gjerne klare å spille de med høy oppløsnong og masse kule effekter og slikt, det klarer ikke det kortet jeg har nå å kjøre, men når disse spillene kommer så har jeg tenkt å kjøpe meg nytt grafikkort........men hvor lenge er det til HL2 eller et stort spill kommer?.......

Hvis jeg kjøper meg grafikkort nå f. eks Powercolor 9800PRO og det ikke kommer noen spill på lenge så sitter jeg å spiller cs og wc3 helt fint, men når det kommer et spill som krever litt så klarer jeg jo fint å kjøre det på masse oppløsnong og slikt, men da hadde jeg kanskje ikke trengt å kjøpe det kortet før avanserte spill kommer....... kanskje jeg til og med harre fått et bedre kort til samme prisen hvis jeg hadde ventet,

så jeg lurer på hvor lenge det er til HL2, doom3 kommer......og hvor lenge er det til radeon 9900 kommer?, og om noen vet når prisene på 9800 kortene kommer til å falle?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...