Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor søker folk som allerede har partner aktivt etter sex på Tinder?

Anbefalte innlegg

Jeg vet det er regnet som "puleapp", jeg er der for å skravle bare, ikke møte noen sånn egentlig. Jeg er 35 år og har i mine søk alder 38-45. Jeg velger med omhu. Liker jeg helt eller delvis utseende, så leser jeg profil. Liker jeg den, så liker jeg.

Men.....

Oppdager at 50% av menn der inne skriver "er ikke interessert i noe seriøst da jeg er gift/samboer". Disse har ikke bilder av ansikt, bare kropp. Og oftest det som tiltrekker min oppmerksomhet: natur.

Så lurer jeg på hva som feiler disse menn. Men så lurer jeg på... er det likedan med kvinner? Og hvorfor søker menn som er gift/samboer aktivt etter en sexpartner? Er de villig til å ofre forholdet ved å gjøre dette?

Anonymous poster hash: 8f059...c2d

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tinder er sexapp... man finner ikke lykken der. For generaliserende å si at menn er bare ute etter en ting kanskje, men alle jeg kjenner bruker tinder-/og den slags kun til det....såeh..

Det er ikke helt sant. Ei venninne fant han hun er gift med der og en kamerat fant kjæresten der. Flere menn skriver også i profil at de er ute etter noe seriøst.

Anonymous poster hash: d6c7f...7cd

• Liker 2
Lenke til kommentar

Når du søker i alderen 38-45 så vil du i utgangspunktet sikte inn mot en gruppe hvor mange allerede er i forhold. Det er ikke slik at så mange i forhold ser etter utenomekteskapelige affærer - det er bare det at de som gjør det, ofte vil bruke tinder og dermed vil en naturlig finne mange slike der. De som er i forhold og ønsker å være monogame, vil ikke bruke tinder.

Endret av Zork
Lenke til kommentar

Det er innstinktivt av menn å ville spre sine gener mest mulig på lik linje som kvinner vil ha de beste genene for sitt avkom. Der ligger en stor del av forklaringen og er det som i bakgrunnen påvirker alle de andre grunnene som "jeg vil ha spenning".

Lenke til kommentar

Det er innstinktivt av menn å ville spre sine gener mest mulig på lik linje som kvinner vil ha de beste genene for sitt avkom. Der ligger en stor del av forklaringen og er det som i bakgrunnen påvirker alle de andre grunnene som "jeg vil ha spenning".

Det som gjør mennesker overlegen dyr er evnen til resonnerende tankegang. Hvis man skal benytte instinkt som unnskyldning hver gang man vil gjøre eller gjør noe galt, så får vi skrive de menn eller kvinner tilbake til neandertaleres tid. Selv om vi ikke stammer fra de, er man like dum som de om man tror at alt seksuelt handler om instinkt.

Anonymous poster hash: d6c7f...7cd

• Liker 4
Lenke til kommentar

Tinder er sexapp... man finner ikke lykken der. For generaliserende å si at menn er bare ute etter en ting kanskje, men alle jeg kjenner bruker tinder-/og den slags kun til det....såeh..

Uenig. Hvor finner man da i så fall "lykken"?

Hører det samme hele tiden:

Man finner ikke lykken på byen, bare sex.

Man finner ikke lykken på Tinder, bare sex.

Man bør ikke blande jobb og forhold.

Så, hvor finner folk egentlig kjærester? I skogen? På bowlingbanen? På loftet? :p

Forøvrig har min beste venninne funnet kjæresten på Tinder, det har søstra mi og. 

Anonymous poster hash: 6fcf7...027

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

Så, hvor finner folk egentlig kjærester? I skogen? På bowlingbanen? På loftet? :p

Forøvrig har min beste venninne funnet kjæresten på Tinder, det har søstra mi og. 

Folk blander jo jobb og forhold hele tiden. :) Skulle ønske jeg jobbet sammen med noen damer som ikke var 45 og oppover...  :hm:

Endret av medlem-329093
Lenke til kommentar

Det er vel heller ikke umulig på Tinder. Kjenner også et par tilfeller som har truffet blink, men så er også alle single på Tinder, så prosenten slik jeg ser det her, er heller tvilsom. "Fellen" er vel at man lettere tror det er blinkskudd på en app eller over nett, og den fellen har jeg testet ;) Skogen, marka, fjellet og bowlingen høres for øvrig ikke dumt ut, men finner du den på loftet, så spøker det tror jeg :p

Lenke til kommentar

Svaret er vell så enkelt som at de har lyst til å ha sex med andre fordi partner er stygg/gammel/kjedelig. Overhodet ikke komplisert.

Når det gjelder Tinder og andre dating-apper, så er dette absolutt arenaer for å finne forhold. Jeg kjenner omtrent ingen som har møttes på "gamlemåten" lenger. Alt av dating skjer først på internett.

Endret av Skurupu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vet det er regnet som "puleapp", jeg er der for å skravle bare, ikke møte noen sånn egentlig. Jeg er 35 år og har i mine søk alder 38-45. Jeg velger med omhu. Liker jeg helt eller delvis utseende, så leser jeg profil. Liker jeg den, så liker jeg.

Men.....

Oppdager at 50% av menn der inne skriver "er ikke interessert i noe seriøst da jeg er gift/samboer". Disse har ikke bilder av ansikt, bare kropp. Og oftest det som tiltrekker min oppmerksomhet: natur.

Så lurer jeg på hva som feiler disse menn. Men så lurer jeg på... er det likedan med kvinner? Og hvorfor søker menn som er gift/samboer aktivt etter en sexpartner? Er de villig til å ofre forholdet ved å gjøre dette?

Anonymous poster hash: 8f059...c2d

Jeg tror at noen av dem ikke får nok sex hjemme. Noen av dem har hatt så mye sex med damen sin at det ser ut til at de gikk lei og vil forsøke noe annet. Det er veldig dumt at det skal være sånn. 

Etter min mening: Elsker man den man er sammen med så er man ikke utro!. Jeg har aldri hatt behov for å være utro. Så jeg forstår ikke tankene til en utro person. 

Endret av Zarah1
Lenke til kommentar

Ettersom Tinder er så utbredt som det er, er det naturlig at du finner alle typer mennesker der. Noen vil pule, noen vil finne en seriøs partner og andre trenger bare ytre validering av sin egen verdi. Du finner vel stort sett akkurat de samme menneskene på Tinder som på byen en lørdag. Når tinder var helt nytt og ikke helt "stuerent" fant du nok i større grad folk som kun ville pule. 

Selvfølgelig finner du ikke gifte menn som er ute etter noe annet enn sex. Det er da ingen som orker og vedlikeholde hele to seriøse forhold samtidig? :p

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...