Ung Spiller Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Hei Jeg kjøpte en PS4 slim på nettet og den er nå på vei. Jeg kjøpte den uten spill fordi det spillet jeg hadde tenkt til å kjøpe er langt billigere på PS store. Jeg har allerede laget en bruker på Playsation, så spørmålet mitt er: Kan jeg kjøpe spill fra Ps store uten en Playstation? Takk for alle svar! Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Moderatormelding Trådtittel er endret til noe mer beskrivende, i henhold til retningslinjene punkt 2.Reaksjoner på moderering tas på PM eller i tråd for tilbakemeldinger, ikke i tråden. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Ja, det skal gå fint, du går bare inn på PS Store i nettleseren. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 (endret) Du kan bruke PS Store i nettleser på PC, akkurat som Steam og Nintendo eshop. Xbox live er vel også fullt tilgjengelig på nettleser. Det du kjøper i nettleser er tilgjengelig for nedlasting med en gang på PS'en. Endret 6. januar 2017 av Bytex 1 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 Store.playstation.com er adressen. Logg inn med PSN iden din og da er det bare å handle som hvilken som helst annen nettbutikk :-) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå