RohamR Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Istid Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 Flott vinterbilde, med masse mennesker ute på isen, og flotte farger, både den kjølige blå og himmelen som vi ser reflektert i isen. Jeg ser ingen andre har kommentert dette enda, og det er rart, for dette mener jeg er et realt blinkskudd av et bilde! Lenke til kommentar
RohamR Skrevet 9. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2017 Flott vinterbilde, med masse mennesker ute på isen, og flotte farger, både den kjølige blå og himmelen som vi ser reflektert i isen. Jeg ser ingen andre har kommentert dette enda, og det er rart, for dette mener jeg er et realt blinkskudd av et bilde! Takk for tilbakemeldingen Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 Enig med Roar! Kvalitet prioriteres ikke først og fremst når det gjelder kommentarer. Godt komponert naturlig landskapsnilde. Mvh Gunnar 1 Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 Her ble det n istedenfor b:-) Forbannet vanskelig å kommentere fra mobil for meg. Mvh Gunnar 1 Lenke til kommentar
RohamR Skrevet 9. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2017 Enig med Roar! Kvalitet prioriteres ikke først og fremst når det gjelder kommentarer. Godt komponert naturlig landskapsnilde. Mvh Gunnar Tusen takk for fine ord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg