G Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 (endret) Synes soverom er et litt vanskelig rom å få til. Har man varme på så får en inntørket nese og svelg. Samt nattesvette i dobbeltseng fra kjæreste kan til tider bli litt mye. Har sjelden særlig ventilering på soverom, da det er noe støy fra vei som er plagsomt med åpent vindu. Har soveromsdør åpen slik at en får tilført oksygen fra andre rom. Skulle gjerne ha ønsket meg et større soverom. Er litt trangt med 150 cm seng. Kunne gjerne tenkt meg 180 cm + en ekstra 120 cm seng, så en kan legge seg i en seperat seng dersom nattesvetten til kjæreste fyrer av. Men, jeg er nok enig med de som nevner en 17 - 19 grader på soverom. Kan helt sikkert få til å sove i et enda kaldere soverom bare dyne er bra nok. Men, det er vel en fordel å sove med så lett dyne som man kan, som puster godt. Ellers i huset så kler jeg meg dersom det er feilregulert temperatur. Bor i et så mildt klima at det sjelden behøves å fyres med ved. Prøver å ha lite med ovner på, men på de kaldeste dagene så blir det litt for kaldt inne. Men store deler av året så kan en slå av varmen helt. Til og med på badeværelse sommerstid så kan varmekablene tas av. Rogaland med vått, surt og kjølig vestlandsklima. Endret 12. januar 2017 av G Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå