fjarle Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 X1 Carbon har blitt utrolig liten og lett, mens Yoga-modellen har tastatur som kan gjemme seg.SNIKTITT: Lenovos beste arbeidshester har blitt nye Lenke til kommentar
FevangKro Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Fulgte det med masse bloatware på denne? Var så mye på min Lenovo pc at den ofte fikk bluescreens... Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 (endret) Fulgte det med masse bloatware på denne? Var så mye på min Lenovo pc at den ofte fikk bluescreens... Er det noen bedrifter som kjører OEM lasta Windows? Edit: ordlegging... Endret 6. januar 2017 av sirtommen Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Business-klasse maskinene til Lenovo har ikke det samme dritet installert som consumer-maskinene. Det gjelder forøvrig på de fleste merker. 1 Lenke til kommentar
Svampebob_1 Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 (endret) Fulgte det med masse bloatware på denne? Var så mye på min Lenovo pc at den ofte fikk bluescreens... Niks. Disse er beregnet for bedriftsmarkedet, så de er så og si rene :-). Fulgte det med masse bloatware på denne? Var så mye på min Lenovo pc at den ofte fikk bluescreens... Er det noen bedrifter som kjører OEM lasta Windows? Edit: ordlegging... I SMB-markedet gjør de aller fleste det. Endret 6. januar 2017 av Svampebob_1 Lenke til kommentar
minimic Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Nytt for i år er vel at de kommer med Signature-edition av Windows 10, som da skal være helt bloatware-fri 1 Lenke til kommentar
Surfern Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 X1 Carbon er for første gang tilgjengelig i sølv. Hverken den sølvgrå eller svarte varianten er spesielt enkle å identifisere som karbonfiber. Men som navnet antyder er altså disse maskinene for en stor del bygget med det materialet, som siden har blitt lakkert over i de to fargene. Synd den ikke kommer i en variant som også ser ut som karbonfiber, f.eks. lakkert i klarlakk, men da ville den nok kostet enda mer om de også skulle brukt penger på karbonfiber som ser pent, jevnt og symmetrisk ut før lakkering. Lenke til kommentar
skjetnis Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 300nits er ikke mye å skryte av Lenke til kommentar
Belgron Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 Denne har 2x USB-C (begge kan lade pc) og 3x USB-A (2 på venstre side sammen med USB-C-kontaktene og en på høyre sammen med HDMI (full størrelse). Denne har også en innebygget nettverkskort (med dongle) på høyre side. Maskinen kan leveres i sølv eller sort og med FullHD skjerm om man ønsker det (for å slippe skaleringsutfordringer). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå