Patkaaa Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Hei! Lagde en tråd for ca. 1 måned siden og fikk mange gode tilbakemeldinger om ulike studieretninger jeg kan velge. Kort om meg : -Siste året med realfag på skolen og må bestemme meg for studieretning innen april. -Som sagt, går realfag, men etter å ha lest meg litt opp i økonomiske fag har det vekket interessene for en økonomi-relatert utdanning. -Hadde lenge planer om å bli dataingeniør, da jeg er ganske interessert i teknologi og vil jobbe ganske tett opp mot det, men vil ikke utelukke noen andre (spennende) jobbmuligheter. - Snitt rett over 50.00, så kommer trolig ikke inn på de "beste" universitetene, men er heldigvis nok å velge mellom. Det jeg er interessert i å få vite fra dere, enten hvis dere selv jobber med det eller har bekjente som gjør det : NB: Ser først og fremst etter dataingeniører, siviløkonomer, eiendomsmeglere, men alle er hjertelig velkommen til å svare - Hvordan er hverdagen deres ( på generell basis ). Arbeidsoppgaver? Variasjon? - Hvordan var studiet? Skole? Videreutdanning? Snitt? Har universitetet en studerte på mye å si?- Anbefaler dere å jobbe som det, hvis ja, hvorfor? - Hvordan var det å få seg jobb som nyutdannet/i dag? Hvor stor betydning var byen? Takker! Lenke til kommentar
Emsal Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Jeg vet at på UiA Grimstad så kan du ta data ingeniør bacheloren og så kan du eventuelt ta industriell økonomi om det virker interesant som master. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå