Gå til innhold

Fortell litt om x hverdag

Anbefalte innlegg

Hei! 

Lagde en tråd for ca. 1 måned siden og fikk mange gode tilbakemeldinger om ulike studieretninger jeg kan velge. 

Kort om meg : 
-Siste året med realfag på skolen og må bestemme meg for studieretning innen april. 
-Som sagt, går realfag, men etter å ha lest meg litt opp i økonomiske fag har det vekket interessene for en økonomi-relatert utdanning. 
-Hadde lenge planer om å bli dataingeniør, da jeg er ganske interessert i teknologi og vil jobbe ganske tett opp mot det, men vil ikke utelukke noen andre (spennende) jobbmuligheter. 
- Snitt rett over 50.00, så kommer trolig ikke inn på de "beste" universitetene, men er heldigvis nok å velge mellom. 

Det jeg er interessert i å få vite fra dere, enten hvis dere selv jobber med det eller har bekjente som gjør det : 
NB: Ser først og fremst etter dataingeniører, siviløkonomer, eiendomsmeglere, men alle er hjertelig velkommen til å svare :) 

- Hvordan er hverdagen deres ( på generell basis ). Arbeidsoppgaver? Variasjon? 
- Hvordan var studiet? Skole? Videreutdanning? Snitt? Har universitetet en studerte på mye å si?
- Anbefaler dere å jobbe som det, hvis ja, hvorfor? 
- Hvordan var det å få seg jobb som nyutdannet/i dag? Hvor stor betydning var byen? 

Takker! 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...