mna Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Ja se det. Merkerlig. Sikkert tatt en snarvei eller som du sier "glemt det". Samme med disse små klippene som ser ut som youtube i 240p. Lenke til kommentar
Play2603 Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 2010! Er det virkelig så lenge siden det kom ut? Tiden flyr. Må jo si at det har ikke kommet ut mange spill i løpet av de årene som har gjort særlig inntrykk. Anbefaler på det sterkeste å begynne på 1ern. Flere av valgene du tar der, bl.a på planeten Virmire, får konsekvenser både i 2ern og 3ern. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Dårligste spillet i serien. Brukte 4 forsøk på å komme gjennom og greide det bare fordi jeg måtte gjennom det for å spille 3eren. Tror du er den første som noen gang har ment at det tredje i serien er bedre enn det andre. Kudos for being original hvertfall! 3eren sliter med nøyaktig det samme som 2eren men fordi man har spilt 2eren først er sjokket borte. Hadde de gjort forandringen mellom 2 og 3 som fant sted mellom 1 og 2 ville jeg aldri spilt ferdig 3eren. De tok det som var et unikt spill og gjorde det til en standard 3rd person cover shooter. Lenke til kommentar
Sivie G Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 For å være ærlig så må du kjøpe de to andre også, fordi det er ikke mye vits å bare spille denne siden det er en sammenhengende trilogi. Treeren var gratis tidligere, i fjor tror jeg det var. Mangler bare eneren, men har ikke spilt hverken 3 eller 2 ennå. Må vel ha 1 evt først. så først var det tredje spillet gratis, så det andre? javel Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Er jo selvsagt for å folk til å kjøpe de andre spillene Enkel markedsføring det. Lenke til kommentar
Xmasbeer Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 Å nei, Origin lurer meg ikke til å logge inn i den igjen! Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 Anbefaler på det sterkeste å begynne på 1ern. Flere av valgene du tar der, bl.a på planeten Virmire, får konsekvenser både i 2ern og 3ern. Hva mener du? "Husker" oppfølgeren hvilke valg spilleren gjorde i det forrige spillet? Lenke til kommentar
horrorr Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 Hvis du velger å importere savegame fra forrige spill - ja, da husker den de fleste valg og konsekvenser av disse Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 Anbefaler på det sterkeste å begynne på 1ern. Flere av valgene du tar der, bl.a på planeten Virmire, får konsekvenser både i 2ern og 3ern.Hva mener du? "Husker" oppfølgeren hvilke valg spilleren gjorde i det forrige spillet? Ja. Valg du tar i 1eren påvirker spill 2 og 3 og valg du tar i 2 påvirker 3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå