akelbo Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Skaff deg det storslagne romeventyret før tilbudet forsvinner.Mass Effect 2 er gratis på PC akkurat nå Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Dårligste spillet i serien. Brukte 4 forsøk på å komme gjennom og greide det bare fordi jeg måtte gjennom det for å spille 3eren. 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Best spillet i serien. Spilt gjennom det 10 ganger for jeg ville få med meg alle mulige outcomes 5 Lenke til kommentar
Sivie G Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 For å være ærlig så må du kjøpe de to andre også, fordi det er ikke mye vits å bare spille denne siden det er en sammenhengende trilogi. 1 Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Kjempespill, en god oppfølger med etpar små minuser ved seg. Du MÅ ikke spille nummer 1 og 3, det er mulig å spille dette med en "premade" forhistorie. Utforsker du alle dialogmuligheter og følger med litt så går det greit å spille bare dette. Et spill jeg anbefaler alle. Ikke krever det mye av dagens maskinvare heller Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Må jo nesten benytte seg av dette, men jeg vet ikke om jeg noen gang kommer til å spille det. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 For å være ærlig så må du kjøpe de to andre også, fordi det er ikke mye vits å bare spille denne siden det er en sammenhengende trilogi. Treeren var gratis tidligere, i fjor tror jeg det var. Mangler bare eneren, men har ikke spilt hverken 3 eller 2 ennå. Må vel ha 1 evt først. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 1nren koster virkelig ikke mye nå tror jeg. Og jeg tror alle spillene er tilgjengelige gjennom origin access. 1 Lenke til kommentar
Ping7 Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Etter min mening var dette det beste spillet i trilogien. Du kan fint hoppe rett inn på 2 hvis du bare lest deg litt opp på historien i 1 før du begynner slik art du henger med helt fra starten. Lenke til kommentar
Helden Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Ser at 1 og 3 koster 77 kroner på Origin. Lurt å brenne igjennom 1eren før man spiller toeren? Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Ser at 1 og 3 koster 77 kroner på Origin. Lurt å brenne igjennom 1eren før man spiller toeren? Ja. Selvfølgelig kan en begynne hvor som helst i hvilken som helst serie. Men mener det egner seg svært dårlig til denne serien/trilogien. Det er såpass handlingstungt at det blir ganske meningsløst. Dette er ikke Mario Party 8 for å si det sånn. Lenke til kommentar
Helden Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Ka hunen vet noe eg. Siden eg ikkje har spilt serien så kunne eg vel ikkje vite at det var direkte fortsettelse... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 (endret) Mass Effect er uansett ett så bra spill at jeg ville ha startet med det Stikker seg litt negativt ut at det er litt knotete kontrollere og slikt, men teknisk sett er det vel sikkert noe grafikk mods der ute som kan hjelpe på den fronten om det er behov ? Endret 8. januar 2017 av Mala Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Ka hunen vet noe eg. Siden eg ikkje har spilt serien så kunne eg vel ikkje vite at det var direkte fortsettelse... Ikke noe å hisse seg opp over, han prøvde bare å hjelpe. 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Mass Effect er uansett ett så bra spill at jeg ville ha startet med det Stikker seg litt negativt ut at det er litt knotete kontrollere og slikt, men teknisk sett er det vel sikkert noe grafikk mods der ute som kan hjelpe på den fronten om det er behov ? Det absolutt største problemet med mass effect 1 rent grafisk er de lav oppløste teksturene de helt uforståelig har valgt å putte i trynet til Garrus, å at de 10 år etter release ikke har fikset dette som jeg nekter å tro at er noe annet enn en glitch/feil. Har irritert meg noe grenseløst over det hver gang jeg har spilt gjennom umoddet mass effect, men finst nå heldigvis mods som importerer teksturene fra mass effect 2 som omsider fikser denne latterlige feilen Lenke til kommentar
mna Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Mulig jeg er litt blind men av me blur å movie grain å kjør i 1440p så synes jeg graffiken er leverlig. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Mulig jeg er litt blind men av me blur å movie grain å kjør i 1440p så synes jeg graffiken er leverlig. Grafikken er helt fin den, ser jo at spillet er noen år gammelt men absolutt ikke noe som plager meg. Det som irriterer meg med grafikk er ett singelt sett av teksturer på ett ansikt i spillet. I spoileren viser et bilde av ansiktet hans før og etter mod fiks, ganske betydelig, å ettersom det er kun han som har så lave tekstur oppløsninger i ansiktet nekter jeg å tro at det er noe annet enn en feil fra bioware sin side. Minor spoilers i bildet i spoileren som viser hvordan en karakter du ikke møter før en liten stund i spillet ser ut samt noe tekst som kan spoile en liten del av spillet. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Dårligste spillet i serien. Brukte 4 forsøk på å komme gjennom og greide det bare fordi jeg måtte gjennom det for å spille 3eren. Tror du er den første som noen gang har ment at det tredje i serien er bedre enn det andre. Kudos for being original hvertfall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå