Arodem Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Etter flere måneder med hint fikk én spiller førstehåndskontakt.Nå har Elite: Dangerous-spillere endelig funnet utenomjordisk liv Lenke til kommentar
Avean Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Sinnsykt bra laget. Lydeffektene var dødsrå Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Hoho, nå fikk jeg lyst å rigge opp joystick og pedalsettet å starte å spille igjen! gåsehud! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Har ikke spillt spillet en gang, men dette var stilig Utrolig fete lydeffekter ja! Lenke til kommentar
Gunman1986 Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 (endret) Lyd og musikk er 50% av spill og film opplevelsen, mange devs som glemmer dette. Endret 6. januar 2017 av Gunman1986 3 Lenke til kommentar
Derek Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Hoho, nå fikk jeg lyst å rigge opp joystick og pedalsettet å starte å spille igjen! gåsehud! Jeg er bare nysgjerrig. Hva slags joystick og pedalsett bruker du for dette spillet? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Lyd og musikk er 50% av spill og film opplevelsen, mange devs som glemmer dette. Ja ble veldig imponert over wormhole effektene. At man hører all hamringen på skroget fra småstein og diverse som treffet skipet. Digg. Sitter å venter på Star Citizen men klippet gjorde at jeg har lyst å kjøpe dette nå. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Jeg er bare nysgjerrig. Hva slags joystick og pedalsett bruker du for dette spillet? Bruker en Trustmaster Warthog HOTAS joystick og ett CH Pro Pedals pedalsett, begge to er varmt anbefalt av meg Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Ok. Elsker de to første Elite spillene og har sykt lyst på dette. Men må jeg være online for å spille (blir xbox. Har ennå ikke ny gaming PC)? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Ok. Elsker de to første Elite spillene og har sykt lyst på dette. Men må jeg være online for å spille (blir xbox. Har ennå ikke ny gaming PC)? Du kan spille spillet i single player modus som gjør at du ikke kan møte andre spillere, men hele spillet er bygd opp på en slik måte at en alltid må være online ja, selv om du spiller single player. 2 Lenke til kommentar
Derek Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Jeg er bare nysgjerrig. Hva slags joystick og pedalsett bruker du for dette spillet? Bruker en Trustmaster Warthog HOTAS joystick og ett CH Pro Pedals pedalsett, begge to er varmt anbefalt av meg Takk for din respons Jeg skal se litt nærmere på disse. Lenke til kommentar
Blackixo Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Dette har lenge vært etterlengtet og igjen så skuffer ikke Frontier developments når det kommer til effekter og lyd. Skal sette meg i skipet mitt med våpnene klare og se om ikke jeg klarer å starte en galactic war hvis de finner ut at de vil snuse litt på meg. Skal nok gi de et klart svar jeg=) Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Ok. Elsker de to første Elite spillene og har sykt lyst på dette. Men må jeg være online for å spille (blir xbox. Har ennå ikke ny gaming PC)? Du kan spille spillet i single player modus som gjør at du ikke kan møte andre spillere, men hele spillet er bygd opp på en slik måte at en alltid må være online ja, selv om du spiller single player. Blææææ. Bor i skauen med sykt dårlig internetmulighet..... -_- Må vel flytte til byen da hehe Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Om meningen var å få meg til å få lyst til å spille spillet så lyktes det. Lenke til kommentar
Sesseth Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Nå fikk jeg lyst til å spille E:D igjen. Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 Lyd og musikk er 50% av spill og film opplevelsen, mange devs som glemmer dette. Ja ble veldig imponert over wormhole effektene. At man hører all hamringen på skroget fra småstein og diverse som treffet skipet. Digg. Sitter å venter på Star Citizen men klippet gjorde at jeg har lyst å kjøpe dette nå. Går fint an å spille begge. Elite har nok ikke like mye dybde, de også har procedural generation og hadde det lenge før NMS. Spilt siden like etter release i 2014 av og på. Bratt læringskurve og litt sånn at man må lage sin egen morro. Men helt klart den beste space sim enn så lenge. Mye bedre combat enn EVE. Men mangler dybden. Pvp er litt dårlig også. Man blir aldri lei av jumps da! 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 Backet ED. spilte det litt. Men venter til jeg har noe VR headset og elite støtter det. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 Elite var vel blant de første større spillene som støttet VR og støtten har ligget der siden spillet var i tidlig beta, så den støtten ligger der allerede Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 Har lyst å spille spillet, men har ikke råd til HOTAS og slikt, og mus og keyboard er det umulig for meg å styre med... Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 Du trenger sliktsett ikke noen dyr HOTAS for å spille elite http://www.prisjakt.no/product.php?p=487749 denne har fått mye skryt å er sliktsett regnet som den beste budsjetts joysticken for bruk til elite, SC og andre lignende spill, den har og twist rudder så du trenger ikke pedaler. Ellers kan en fint bruke en gamepad om du har en xbox eller PS4 kontroll liggende kan disse fint brukes med litt tweeking, spilte sammen med en kompis som brukte gamepad og det fungerte helt fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå