MelonMob Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Har en Fujitsu Simens Amilo 6820. Den har integrert intel skjermkort ( 82845G kontroller ). Den har en 15" skjerm med oppløsning på 1024*768. Lurte på om det er noen måte å strekke lavere oppløsninger ut så de dekker hele skjermen. Sånn som det er i dag komme disse opp med den svart kant rundt. Hadde en Toshiba før og der kunne jeg stille den til å gjøre dette. Er jo kjekkt i en del spill og sånnt som bruker lavere screenmode ( i alle fall for å funke fint på denne her ). Finner ingen instilling om dette i bios eller i intel sine drivere. Noen som har noen råd? Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) Har en Fujitsu Siemens Lifebook E serien. Her kan du trykke "Fn" og "F5" for å fylle ut skjermen. Prøv dette om det hjelper. Endret 30. november 2003 av John Kr Lenke til kommentar
MelonMob Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 Den kombinasjonen gir meg høyere lyd. Men takk for forslaget. Håper en ombinasjon av Fn og en kapp skal virke, men har ikke funnet en kombinasjon som gir resultatet jeg vil han Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå