Kurt Lekanger Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 På størrelse med et kredittkort: Dette er Intels minste og tynneste datamaskin noensinne Lenke til kommentar
Horst Tappert Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Så "smart", en ny "smart" dings med ny port så alle dingser må kjøpes på nytt,, eller brukes trådløst, veldig gjennomtenkt.. Pleide å like intel igrunn men,, ikke nå lengre. Ikke etter at jeg lærte intel kommer fra Israel og Israel er kjæresten til Usa. Eneste innovasjonstakt som går opp er den til sinnte brukere av dingser, og hackere som styrer tven og kaffikanna og kjøleskapet ditt. Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 6. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2017 Så "smart", en ny "smart" dings med ny port så alle dingser må kjøpes på nytt,, eller brukes trådløst, veldig gjennomtenkt.. Pleide å like intel igrunn men,, ikke nå lengre. Ikke etter at jeg lærte intel kommer fra Israel og Israel er kjæresten til Usa. Eneste innovasjonstakt som går opp er den til sinnte brukere av dingser, og hackere som styrer tven og kaffikanna og kjøleskapet ditt. Hei, dette kortet ("pc-en" skal sitte inne i en slags kortleser i f.eks. en smart-tv, en informasjonskiosk, eller andre produkter, så dermed *trenger* den ikke å ha noen standard port. Tanken er at fremtidige produkter (som TV-er) enklere skal kunne oppgraderes ved å bare bytte ut dette kortet. De produktene som støtter Compute Card-kortene vil jo kunne ha vanlige USB-porter, Ethernet-kontakt og øvrige tilkoblinger. 2 Lenke til kommentar
8OVI7VAB Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Så "smart", en ny "smart" dings med ny port så alle dingser må kjøpes på nytt,, eller brukes trådløst, veldig gjennomtenkt.. Pleide å like intel igrunn men,, ikke nå lengre. Ikke etter at jeg lærte intel kommer fra Israel og Israel er kjæresten til Usa. Eneste innovasjonstakt som går opp er den til sinnte brukere av dingser, og hackere som styrer tven og kaffikanna og kjøleskapet ditt. Eg ser på dette som ei stor forbedring då ein for eksempel slepp å skrote eit nesten nytt TV fordi datamaskins inni er utdatert. Min neste TV skal ha plass til ein slik. Lenke til kommentar
Superprofessor X Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Det var jammen på tide..! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå