xarcee Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Heisann! Er på utkikk etter en kraftig bærbar pc med en simpel dockingløsning. Det jeg ønsker er å ha en fet 34" kurvet skjerm og trådløst tastatur og mus på kontoret, og en kraftig bærbar pc som lett kan dockes til kontoret. Budsjettet er på rundt 30,000 Løsninger jeg har sett på er Macbook Pro sammen med hengedocks: https://hengedocks.c...acbook-pro-2016 eller Dell XPS med Dell WD15 docking: http://www.dell.com/.../pc-accessories Er det noen som har en slik type løsning i dag som kan fortelle litt om det og komme med anbefalinger? Har lest at Dell ikke fungerer smertefritt med sin WD15 docking, men de fleste foruminnlegg er fra tidlig 2016 så begynner å bli en stund siden. Takker -Andre Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Du kan jo se på Surface Pro 4 med tilhørende dock. Vi har en på kontoret og fungerer smertefritt. Enkel å koble til også. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Med de nye macbookene med Thunderbolt 3 og USB C burde du kunne få tak i en "normal" dock snart. Evnt. kan jeg anbefale Lenovo Carbon med tilhørende docking. Lenke til kommentar
xarcee Skrevet 8. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2017 Med de nye macbookene med Thunderbolt 3 og USB C burde du kunne få tak i en "normal" dock snart. Evnt. kan jeg anbefale Lenovo Carbon med tilhørende docking. En bærbar til 30,000 uten firekjernes prosessor.. 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 Med de nye macbookene med Thunderbolt 3 og USB C burde du kunne få tak i en "normal" dock snart. Evnt. kan jeg anbefale Lenovo Carbon med tilhørende docking. En bærbar til 30,000 uten firekjernes prosessor.. Neida, de fra 25 000 og opp har quad core Og de billigere har dual core med hyperthreading. Men jeg skjønner ikke hva poenget med å kritisere mac var når det var du selv som foreslo det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå