Gå til innhold

Pc'en restarter etter noen min..

???????

Anbefalte innlegg

Jeg har nettop fått meg ny hd på 80 gb (Western Digital).. Etter at jeg instalerte den restarter pc'en hele tiden.. Det kommer en blåskjerm og så står det DUmper fysisk minne. Og at jeg må ta av bios shadow åsånn.. Det har jeg gjort, men det kommer alikvel.. Dette skjer i win xp.. Det funker greit i win 2000, men det irriterer.. Hvordan kan jeg få det til å funke i xp???? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har ingenting imot disse tråda, og jeg har spurt selv om dette en gang...

Skulle ønske en kunne lage et tråd der det handlet om hva og hvorfor pcen restarter selv, eller om hvorfor den klikker hele tiden, for hvis du ser lenger ned, ser du maaange tråder om at pcen klikker, pcen restarter osv. synes en kunne lage en tråd om hvorfor dette skjer, hva det skjer eller hvordan man kan fikse den selv... Jeg har et sterkt ønske om å lage det selv, men dessverre mangler jeg erfaring til det...

Er det noen som vil lage en tråd om det, slik at forumet nesten ikke drukner i slike spørsmål...

Klart det skal gå ann å spørre om hvorfor dette skjer, men det er ikke noe morsomt likevel når det nesten er fylt med slike tråder...

Men til saken, ja, det samme skjer med meg når jeg spiller Delta Force...

Noen som har noe erfaring?
Lenke til kommentar

det er bare å dra ut jumperen,tror den er grønn på Wd disker, som skaper kontakt mellom to pinner på hardisken, denne finner du i mellom ide kabelen ög strøm pluggen. det er bare å dra den ut, men du bør merke deg hvordan den står nå slik du kan sette den tilbake igjen dersom det ikke fungerer å ta den bort....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...