Fotoskrulla Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Morgenlys Bildet er fjernet. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2017 Ren vinternydelse :-) Ja, enig! Takk skal du ha Suss! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Stemningsfullt !!! Flott komponert og med fin fargepalett samt en fin himmel i bakgrunnen . Tre rekken/skogen gjør også mye for bildet . Mvh Alec Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Flott vinterlandskap lady Her fra minus 7 og flott vinter, til plus 4 og mere vatten enn snø M v h Leif 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Flott vinterbilde, stemningsfullt og fint lys! 1 Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Less is more.. Flott å se hvordan gråtoner gjør seg sammen, når ikke solen er framme og ødelegger slike motiv, som forresten de fleste ikke ser. Du har tilført dybde, uten altfor mange tilgjengelige "verktøy". 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2017 Stemningsfullt !!! Flott komponert og med fin fargepalett samt en fin himmel i bakgrunnen . Tre rekken/skogen gjør også mye for bildet . Mvh Alec Takk så mye for finfin tilbakemelding! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2017 Flott vinterlandskap lady Her fra minus 7 og flott vinter, til plus 4 og mere vatten enn snø M v h Leif Hei Leif! Her er det også blirt mildvær, regn og storm nå. Kjeeeeedelig!!! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2017 Flott vinterbilde, stemningsfullt og fint lys! Tusen takk Fredrik! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2017 Less is more.. Flott å se hvordan gråtoner gjør seg sammen, når ikke solen er framme og ødelegger slike motiv, som forresten de fleste ikke ser. Du har tilført dybde, uten altfor mange tilgjengelige "verktøy". Grå og pastell går fint sammen, synes jeg. Bildet er redigert litt på Snapseed, det er alt. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Flott vinterlandskap lady Her fra minus 7 og flott vinter, til plus 4 og mere vatten enn snø M v h Leif Hei Leif! Her er det også blirt mildvær, regn og storm nå. Kjeeeeedelig!!! Ja Helene, kjedelig, og nå kl 2150, storm og regn :-( Hilsen Leif 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2017 Flott vinterlandskap lady Her fra minus 7 og flott vinter, til plus 4 og mere vatten enn snø M v h Leif Hei Leif! Her er det også blirt mildvær, regn og storm nå. Kjeeeeedelig!!! Ja Helene, kjedelig, og nå kl 2150, storm og regn :-( Hilsen Leif Jeg har vært på trening jeg, passelig vær til sånt ? Lenke til kommentar
johan lisspers Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 Behaglig vinterbilde at vile øyene på. God komp og behandling av færger. Mvh Johan 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2017 Behaglig vinterbilde at vile øyene på. God komp og behandling av færger. Mvh Johan Tusen takk for fin tilbakemelding. Synes selv det ble en behagelig fargepalett. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 Flott vinterlandskap lady Her fra minus 7 og flott vinter, til plus 4 og mere vatten enn snø M v h Leif Hei Leif! Her er det også blirt mildvær, regn og storm nå. Kjeeeeedelig!!!Ja Helene, kjedelig, og nå kl 2150, storm og regn :-( Hilsen Leif Jeg har vært på trening jeg, passelig vær til sånt Greit med trening ner det er slikt vær, jeg trener alltid ute og nå med regntøy då, bra både mot vind og vann God lørdag ! Leif Lenke til kommentar
ozone Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Fantastisk motiv! Om jeg får lov å komme med litt konstruktiv kritikk, så ville jeg latt mer av himmelen synes på bildet (siden det er den som er hovedmotivet), slik det er nå får vi veldig mye "bilspor i snø". Jeg griper meg selv i å prøve å dra bildet nedover for å få se mer av himmelen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg