Trond Olav Løkken Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 spansk jul.. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Godt dokumentert serie med julefeiringen i Fuengirola. Her var det mye å forholde seg til. Når vi avslutter julen 13. dag, topper det seg hos spanjolene 6. januar med "Helligtrekongersdag". ( Takk for telefonopplysningene - nå er jeg stolt eier av Nokia Lumia 640 som på dagtid kan konkurrere med mine to reisekamera som er uten søker. ) Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 6. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2017 Takk for tilbakemelding, Gunnar! Overraskende at du fikk tak Lumia 640; den er jo to år gammel, som er mye i denne raske utviklingens verden. Den henger godt med fortsatt, bedre enn oppfølger som den er, så du får sikkert glede av den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Flott billedserie av dette fargerike opptoget . Det rykker i reisefoten når jeg ser dette . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Ja det må jeg si! Dette var fargerikt og flott! Utrolig så skarpe og fine du har fått bildene, det er ikke støtt så enkelt det, når det er mye bevegelse og kanskje litt mørkt Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Flott bildeserie herr Løkken God helg ! M v h Herr Olsson Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 En flott og fargerik juleserie. Julefeiring ganske så ulik den her hjemme. Alle var jo knakende gode, men likte vel V2 med reinsdyret best. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 En interessant og fin serie av en ganske så annerledes Julefeiring enn den vi har her på berget. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Interessant og flott serie mvh Torhild Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg