LurerBarePå Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Har elendige dekningsforhold. Tidligere brukte jeg ekstern antenne, men det går ikke an på mange av dagens telefoner. Hvor finner jeg en oversikt over telefoner som kan bruke ekstern antenne? Kunne også tenke meg å skifte ut hustelefonen med en mobil av "hustelefon-typen", men da må den ha muligheter for ekstern antenne. Finnes også slike? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 (endret) Sikker på at du har dårlig dekning? Og ikke bare en gammel telefon? Har du en veldig gammel telefon nå så støtter den nok ikke frekvensene som brukes og bygges ut i dag. Endret 5. januar 2017 av Complexity Lenke til kommentar
LurerBarePå Skrevet 8. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2017 Sikker på at du har dårlig dekning? Og ikke bare en gammel telefon? Har du en veldig gammel telefon nå så støtter den nok ikke frekvensene som brukes og bygges ut i dag. Telefonen er ikke så gammel, men det har alltid vært dekningsproblemer her, ikke bare for meg, og det ble verre da jeg gikk over til såkalt smarttelefon, uavhengig av om jeg brukte ekstern antenne på den gamle eller ikke. Lenke til kommentar
Øystein H Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Har elendige dekningsforhold. Tidligere brukte jeg ekstern antenne, men det går ikke an på mange av dagens telefoner. Hvor finner jeg en oversikt over telefoner som kan bruke ekstern antenne? Kunne også tenke meg å skifte ut hustelefonen med en mobil av "hustelefon-typen", men da må den ha muligheter for ekstern antenne. Finnes også slike? Kanskje dette kan gjøre nytten ? http://nettbutikk.emcom.no/tale/mobiltelefoner1/bordtelefoner/3g/2g/hyttetelefonpakke-2g-3g-2g-3g-telefon-antenne-kabel-106890-p0000018633 Lenke til kommentar
LurerBarePå Skrevet 9. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2017 Kanskje. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå