Rolf Kristensen Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Landets korteste Bildet er fjernet. 1 Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Fint bilde, Rolf, av et sted jeg har tenkt på flere ganger på tur mellom Sørlandet og Østfold. Men er man i siget, faller det lett å bare dra oppom Drammen og ned igjen.. Ville det være tidsbesparende å benytte denne istedet, gitt at den går flere ganger om dagen? Lenke til kommentar
JonHa Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Hei Rolf, fint bilde av Svelvik og ferga sett fra Hurumsiden. Bra utsnitt. Den gang jeg gikk på Realskolen i Svelvik var det en helt annen type ferge som var i drift. Den blei drevet fram av vannjet, og kunne til sine tider ha det litt slitsomt med å ta seg over. Trivlig å se bilder fra området Hilsen fra Calgary, Jon Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Stakkars fergemannskap tenker jeg...ikke akkurat voldsomt givende å tøffe over sundet der. Greit bilde ellers, bortsett fra den lyse steinen nede i høyre hjørne...hvis en absolutt skal være litt pirkat.. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Fint " kort " panorame Rolf Kortare då enn Helsingborg Helsingør øver Øresund, tar 20 min og tid med en pils og ei reke sandwich God h...elg M v h Leif Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 6. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2017 Fint bilde, Rolf, av et sted jeg har tenkt på flere ganger på tur mellom Sørlandet og Østfold. Men er man i siget, faller det lett å bare dra oppom Drammen og ned igjen.. Ville det være tidsbesparende å benytte denne istedet, gitt at den går flere ganger om dagen? Hei Trond Olav. Takk for hyggelig kommentar ! Fergen går fra morgen til kveld med avganger hver halve time. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 6. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2017 Hei Rolf, fint bilde av Svelvik og ferga sett fra Hurumsiden. Bra utsnitt. Den gang jeg gikk på Realskolen i Svelvik var det en helt annen type ferge som var i drift. Den blei drevet fram av vannjet, og kunne til sine tider ha det litt slitsomt med å ta seg over. Trivlig å se bilder fra området Hilsen fra Calgary, Jon Hei Jon. Takk for hyggelig kommentar ! Jeg kan også huske vannjet-fergen Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 6. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2017 Stakkars fergemannskap tenker jeg...ikke akkurat voldsomt givende å tøffe over sundet der. Greit bilde ellers, bortsett fra den lyse steinen nede i høyre hjørne...hvis en absolutt skal være litt pirkat.. Hei Helene. Takk for hyggelig kommentar! Du har helt rett med den lyse steinen, jeg burde selvsagt rullet den ut i vannet før jeg tok bildet Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 6. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2017 Fint " kort " panorame Rolf Kortare då enn Helsingborg Helsingør øver Øresund, tar 20 min og tid med en pils og ei reke sandwich God h...elg M v h Leif Hei Leif. Takk for hyggelig kommentar ! Det er fullt mulig å ta en pils og ett rekesmørbrød på overfarten her også...men da må du spise og drikke fort...dessuten så må det være medbrakt Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Fint " kort " panorame Rolf Kortare då enn Helsingborg Helsingør øver Øresund, tar 20 min og tid med en pils og ei reke sandwich God h...elg M v h Leif Hei Leif. Takk for hyggelig kommentar ! Det er fullt mulig å ta en pils og ett rekesmørbrød på overfarten her også...men da må du spise og drikke fort...dessuten så må det være medbrakt Mvh. Rolf Hei igjen Rolf. Kanske ei " kort " rekesmørbrød då God helg videre fra Andøya i storm og regn, ja snøen blir nå vatten, så kan bli glatt ved neste væromslag M v h Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg