magiga Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Tok første spadetak i 1972.Det har tatt 45 år. Nå er den nye undergrunnsbanen i New York ferdig Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Gratulerer. Hvem kan nå påstå at myndighetene ikke får jobben gjort 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Linje Q har endt opp med å koste 4,5 milliarder dollar, tilsvarende 3,8 milliarder kroner. Her bør vel journalisten gjøre litt bedre jobb? 1 Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Gratulerer. Hvem kan nå påstå at myndighetene ikke får jobben gjort Stor forskjell på myndigheter. Staten i USA har jo bare outsourcet alt til private, så er det noe myndigheter igjen som gjør noe? Det er nok mest private som har gjort ting her, og stat som har betalt regninger. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Dette var slett journalistisk arbeid. I følge artikkelen som er kopiert/oversatt (og som er fra den 19. desember...) ble banen påtenkt allerede i 1919. Mye bedre klikkfangoverskrift med "Det har tatt 98 år"! 1 Lenke til kommentar
Ano__Nym Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Dette var slett journalistisk arbeid. I følge artikkelen som er kopiert/oversatt (og som er fra den 19. desember...) ble banen påtenkt allerede i 1919. Mye bedre klikkfangoverskrift med "Det har tatt 98 år"! Fortsatt hurtigere utbygging enn i Norge. Er nok ingen som leser denne artikkelen som vil overleve planlegging, bygging og ferdigstilling av en ny undergrunnslinje i Norge... 2 Lenke til kommentar
Xantippe Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Jeg tenker fortsatt på broen over E18 mot Fornebu som ble bygd midlertidig. Det tok 30 år før en permanent løsning var på plass. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Dette var slett journalistisk arbeid. I følge artikkelen som er kopiert/oversatt (og som er fra den 19. desember...) ble banen påtenkt allerede i 1919. Mye bedre klikkfangoverskrift med "Det har tatt 98 år"! Fortsatt hurtigere utbygging enn i Norge. Er nok ingen som leser denne artikkelen som vil overleve planlegging, bygging og ferdigstilling av en ny undergrunnslinje i Norge... Nå ble vel nettopp en ny tunell og stasjon åpnet i Oslo? Jeg har forsåvidt så langt overlevd to faser av utbyggingen av bybanen i Bergen, ringvei vest i Bergen, ryfast, trekantsambandet og Hardangerbroen. Funker helt ok her i landet. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå