Cammon Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Hei. Jeg skiftet mobil abonnement i slutten av oktober, og det nye sim kortet var klart til bruk 8. Desember. Det gamle abonnementet mitt krever full pris (229,-) for de 8 dagene. De sier at man må betale full pris pr.påbegynte mnd. Har jeg noen rettigheter her med å bare betale for tjenesten de 8 dagene jeg hadde abonomentet ? :-) Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Det er vanlig med pr. påbegynte måned hvis du har byttet leverandør. Når jeg har byttet abonnement fra X til Y hos Telenor så varer det gamle stort sett ut måneden før det nye trer i kraft, hvis ikke man kjøper et dyrere (mener jeg). Du må nok finne deg i å betale. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Hei. Jeg skiftet mobil abonnement i slutten av oktober, og det nye sim kortet var klart til bruk 8. Desember. Det gamle abonnementet mitt krever full pris (229,-) for de 8 dagene. De sier at man må betale full pris pr.påbegynte mnd. Har jeg noen rettigheter her med å bare betale for tjenesten de 8 dagene jeg hadde abonomentet ? :-) Står sikkert noe om dette i abonnementsavtalen hos din gamle operatør. Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Les abonnementsvilkårene dine. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 Har selv opplevd dette hos telenor da jeg gikk over til talkmore. Måtte betale hele måneden selv om jeg byttet ca. Midt i måneden. Men da fikk jeg refundert tiden fra da det nye abonnementet fra talkmore trådte i kraft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå