Gå til innhold

Kazaa Lite bug?

Pantera

Anbefalte innlegg

Bug eller ikke, det har ihvertfall dukket opp en irriterende liten sak. Kommer etter å ha vært pålogget i Kazaa Lite etter en stund, så kommer det jevnlig opp en pop-up, med tilhørende lyd. Problemet er bare denne blir borte umiddelbart, slik at jeg ikke har mulighet til å se hva faenskapet er for noe. Har prøvd å disable Pop-up stopper, firewall og alt slikt, men driten fortsetter. Har sjekket rundt i 'Options' i Kazaa, men finner ingenting lurt her.

Noen som kan ha peiling?

mvh

Pantera

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kazaa lite reklamerer med at dei er fri for den slags, men mange program som jobbar i bakgrunnen utfører forskjellige slags oppgaver som gir eit raskt vindu som kommandoen køyrer i og når den er ferdig forsvinner vinduet.

ellers har eg opplevd det same med hackeforsøk gjennom msn messenger

Lenke til kommentar

Det de reklamerer for er vel at den er fri for spyware, og ikke bugs. Dette skjer bare når Kazaa har kjørt mellom 1-2 timer. Oppdaterer NAV/NIS ofte, og den har heller ikke rapportert om noe ulumskheter. Og sånn dritt som Outlook og Messenger er ikke engang installert på maskina mi.

mvh

Pantera

Lenke til kommentar

Det er vel forsåvidt Norton AV også. Har ihvertfall ikke betalt noe enda. Kjører fortsatt på 2002-versjonen. Broder'n fikk beskjed under oppdatering, om at programmet var 'expired', så han la in eTrust i stedet. Mulig jeg gjør det samme snart.

mvh

Pantera

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...