Jimmyag Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Fjell og hav Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Arkivbilder duger godt det. Her kunne du også kuttet ytterligere f.eks under de to øverste skyene. Men om dybden øker av den grunn kan vel være hipp som happ. Jeg plukker jo ut bilder som kan være eksponert for 10 år siden som jeg presenterer. Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Nydelig bilde, Jimmy! Må helst ses i fullstørrelse. Mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Ett flott landskapsbilde dette her. Ett fint bilde går aldri ut på dato Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Praktfullt bilde i full størrelse, som Fredrik påpeker. Flott lys til å være så mye blå himmel. (Ser du spurte om det var Fuengirola, på et bilde av en gate med appelsintrær jeg la ut tidligere. Det stemmer. Du må være kjent i byen, når du tar det så lett..) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Helt enkelt praktfullt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg