Roar Kneppen Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 BRONZE-WINGED JACANA Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Fargerikt og flott igjen, Roar! For å bli kvitt reklamedritten bruker jeg en nettleserutvidelse som heter Ublock. Finnes for Chrome ihvertfall. Ellers er det dumt at Exif'en ikke vises lenger, synes jeg. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Ett fargerikt og severdig bilde av den eksotiske fuglen. Opplever som deg at bakgrunnen er litt "ustabil" for tiden. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Dette frisker opp i en grå hverdag her vest - liker mvh Torhild Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Flott og fargerikt bilde som lyser opp i en for oss fargeløs tid . Opplever de samme problemene også og i tillegg har EXIF dataene fjernet . Noe sikkert flere enn meg som savner . Hvilke danske sider er det du vurderer ? Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2017 Flott og fargerikt bilde som lyser opp i en for oss fargeløs tid . Opplever de samme problemene også og i tillegg har EXIF dataene fjernet . Noe sikkert flere enn meg som savner . Hvilke danske sider er det du vurderer ? Mvh Alec Har ikke sjekka på en stund nå så husker ikke hvilke jeg var innom. men det skal ikke så mye til før jeg begynner å søke igjen selv om jeg nok greier meg godt med Norges største og Sveriges største også Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Enig med deg at siden begynner å bli skikkelig rævva! Nå er det rot med både bakgrunn, exif og også antall visninger på sist innlagte bilde. Nei kanskje jeg flytter meg over til foto.no...eller no'.. Men bildet ditt er feiende flott i friske fine farger! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Synd at de ikke fikser Exif'n! Reklamerotet er det mulig å gjøre med hvis dere bruker Chrome som nettleser. Men på min ipad er dette svært irriterende, synes jeg. Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg