muffe Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Jeg holder på med et prosjekt i naturfag, og har valgt elektronikk som tema. Til dette trenger jeg å få etset et PCB. Er det noen som har lyst å etse et PCB for meg? Størrelsen er ca. 20 x 8 cm (enkeltsidig). Dette er relestyring til paralellporten, med noen forbedringer i forhold til HAUK. Av de største forskjellene i forhold til HAUK kan jeg nevne at inngangene til signal og strøm er på samme side, samt at layouten er litt ryddigere. Skal se om jeg får lagt det ut på nettet om ikke så alt for lang tid. Jeg betaler selvfølgelig alle utgifter. Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Slenger meg på og vil gjerne ha etset meg et Hauk-PCB . Lenke til kommentar
jonhs Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Oppsøk nærmeste videregående skole som har GK elektro å spørr om de snart har noen som skal etse kort? Skulle ikke tro det skulle være noe problem! Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 vi gjorde ikke det på gk elektro i fjord.. vi fikk ferdige kort. :/ Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) Har 3 kort på 16x10 cm ,så om du kan presse alt inn på det så kan jeg jo prøve å etse et til deg.. TaZ Endret 3. februar 2004 av taz Lenke til kommentar
muffe Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Var på en vgs i fylket og fikk det gjort. Hvorfor "åpne" en så gammel post? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå