Fredrik N. Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 old house Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Serie jeg likte umiddelbart. Det er noe ved det gamle som fotomotiv. Godt komponert alle fire, men skal jeg velge, blir det originalen. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
sussss Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Her kan jeg bedst lide det sidste billede af hele huset..men synes også at v1 er fint med den te kande...ser fint ud Mvh Suss 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Velger meg de to første med V1 som favoritt. Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 5. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2017 Takker for kommentarer!! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Meget flotte bilder, Fredrik. Ikke lett å forklare hvorfor vi faller for slike gamle slitne saker, men at de har med estetikk å gjøre er ingen tvil. I V1 finner jeg en egen ro og lar blikket hvile nokså umiddelbart. Et bilde jeg gjerne kunne hatt hengende på veggen. Kanskje Fuji bidrar litt når du presser den som her, og gir uttrykket preg. Eller er det kanskje blant siste modeller, som vel hever seg over slike bagateller som dårlig lys? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Flott billedserie om forfall og som tar oss tilbake i tid . Masse fine detaljer og fin naturlig fargepalett . V1 blir min favoritt tett fulgt av v3 . Mvh Alec Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Fin old house serie Fredrik God helg ! M v h Leif Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 V1 er helt nydelig! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 6. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2017 Takker dere alle for hygglige tilbakemeldinger!!! Ha en fin helg alle sammen! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg