iR' BR34K Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 La ut ukryptert utviklarversjon av spelet ved eit uhell.Stor tabbe av Forza Horizon 3-utviklar Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Det kommer altså Porsche Macan i spillet, men de klarte å stave feil i filnavnet: POR_mecanTurbo... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Gjelder dette bare på PC eller på xbox og? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Flott, siden crossfirestøtte mangler på pc får jeg like bra grafikk på xboxen, så det spilles der. Lenke til kommentar
Soles Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Det kommer altså Porsche Macan i spillet, men de klarte å stave feil i filnavnet: POR_mecanTurbo... som blant annet Porsche Carrera GT også dukket opp i spillet SPOILER!! Lenke til kommentar
Hki1993 Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Offtopic: Hvordan er spillet om dagen? er det blitt mer optimalisert? Har og pedal feelingen blitt bedre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 (endret) Jeg måtte laste ned hele spillet på nytt, gikk ikke akkurat raskt med en 12Mbit/s linje. Og måtte uansett strupe båndbredda til BITS så jeg faktisk fikk brukt nettet mens den lasta ned, så det tok rundt 15 timer. Hadde vært kjekt med fiber for å si det sånn. Og jeg kunne også kople debuggeren opp mot Visual Studio 2015 hvis jeg hadde lyst. Endret 9. januar 2017 av Slettet-aNZFa3 Lenke til kommentar
Rs Grim Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Jeg måtte laste ned hele spillet på nytt, gikk ikke akkurat raskt med en 12Mbit/s linje. Og med måtte uansett strupe båndbredda til BITS så jeg faktisk fikk brukt nettet mens den lasta ned, så det tok rundt 15 timer. Hadde vært kjekt med fiber for å si det sånn. Og jeg kunne også kople debuggeren opp mot Visual Studio 2015 hvis jeg hadde lyst. lever opp til navnet 1 Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Flott, siden crossfirestøtte mangler på pc får jeg like bra grafikk på xboxen, så det spilles der. Blir betydelig bedre grafikk på pc, samt 60fps vs. 30fps på xboxen . Lenke til kommentar
Andi Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Flott, siden crossfirestøtte mangler på pc får jeg like bra grafikk på xboxen, så det spilles der. Blir betydelig bedre grafikk på pc, samt 60fps vs. 30fps på xboxen . 60fps på xbox også Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 (endret) 60fps på xbox også Ikke Horizon 3 nei, forza motorsport spillene har dog 60 på xbox. Endret 8. januar 2017 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Flott, siden crossfirestøtte mangler på pc får jeg like bra grafikk på xboxen, så det spilles der. Blir betydelig bedre grafikk på pc, samt 60fps vs. 30fps på xboxen . Ikke med ett skjermkort fra 2011. Med to skjermkort fra 2011 derimot. Men det støttes jo ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå