erlber Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Har sorroundanlegg som jeg gjerne vil bruke til spilling, er det noen som har gode tips om spill som kan utnytte anlegget mitt? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Finnes mange Blant annet: Soldier of Fortune 2 Hitman 2 Call of Duty Halo +++ Dersom spillene støtter EAX 3 så skal de automatisk velge suround dersom du har det... (mener jeg da. Er slik hos meg) Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Call of Duty vil sikkert hvere tøft i 5.1 så har du jo Duke Nukem 3D som sikkert er tøft i sorround Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 http://www.eax.creative.com/gaming/gameindex.asp Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Call of Duty vil sikkert hvere tøft i 5.1 det kan jeg skrive under på at det er! Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) Har sorroundanlegg som jeg gjerne vil bruke til spilling, er det noen som har gode tips om spill som kan utnytte anlegget mitt? Hvis du liker "sneaker"-spill a la Thief, NOLF, Splinter Cell osv, så er nok et surround-anlegg konge. Du kan jo bruke lyden aktivt i sånne spill til å høre hvor vakter er osv.. Splinter Cell sto iallfall på EAX-lista til Creative, så jeg. Endret 1. desember 2003 av thomanil Lenke til kommentar
Lch Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Hvis trådstarter mener implisitt at spillene skal ha Dolby Digital, gjerne over digitalutgangen, blir det litt vanskelig, med mindre man har nForce-hovedkort med SoundStorm. Ellers er det bare til å koble analogt opp mot forsterkeren, så blir det flerkanalskalas. Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Okay... Jeg har nForce-hovedkort med SoundStorm, og optisk kabel til surround amp'en i stua. Betyr det at jeg kan gå en gledelig jul i møte? Har da også selvsagt COD Skal det ikke stå Dolby Digital og ikke EAX om det er DD i spillet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå