Dubious Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Sitter og ser på gamle Top Gear episoder og når jeg så Lagondaen ble jeg "forelsket" ved første blikk Men, kun utseendet da innmaten ikke er mye å ta vare på Skulle gjerne hatt denne bilen som Hybrid, Hydrogen og el-motor, med 3 moduser Sport: Begge motorene samtidig Auto: Bilen velger Økonomi: Kun el-motor Pop-up lyktene skal være led fjernlys Måtte bare få tankene ned på papiret og dette "prosjektet" blir ingen realitet med mindre jeg vinner mange millioner Kunne tilogmed vurdert bilen som ren el-bil om den kom for salg Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 LPG-konvertering er nok mer realistisk, men du hadde neppe kommet ut av gårdsrommet før tanken var tom. 1 Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 (endret) Hva mener du med "begge motorene samtidig"? En hydrogen-bil drives jo av en el-motor identisk med det en elbil gjør ... For å utdype bittelitt: Hydrogenbiler er på mange måter ganske lik elbiler - det er bare at de bruker en hydrogentank som "batteri" i stedet for, vel, batteriet. Endret 6. januar 2017 av Skavold 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 7. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2017 Da har jeg missforstått Hydrogen-biler, så da blir det 2 el-motorer (front og bak) LPG-konvertering er nok mer realistisk, men du hadde neppe kommet ut av gårdsrommet før tanken var tom. Innmaten skal bort, så på en måte kan en kjøpe en Tesla og bytte karroseriet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå