fjarle Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 ... og ved hjelp av en haug knøttemikrofoner kan den ta imot instruksjoner fra hvor som helst i huset.Nvidia lanserte ny Shield-boks med 4K og HDR Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 HDR? Den forrige modellen støttet da også 4K og HDR? Hva er egentlig nytt her? Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 5. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2017 RamGuy: Integrasjon mot Samsung Smartthings, Nvidia Spot og Google Assistant er nytt. HDR kom som en oppdatering til den forrige - for denne er det der i utgangspunktet. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 (endret) Dette er jo strengtatt ting som burde kunne komme til den gamle? Alt det ligger jo i software? Er jo fremdeles snakk om Tegra og Maxwell på den nye også så maskinvaren ser jo ut til å være marginalt bedre? Hele NVIDIA pressekonferansen var et eneste stort gjesp... Og ingen GTX 1080 Ti EDIT: Ser at det skal være nøyaktig samme Tegra X1 SoC, så foreløpig så ser eneste forskjellen ut til å være re-designet GamePad, media remote følger nå med, skal visstnok være noe mindre rent fysisk og disse små forskjellene i programvare som trolig kommer med Android 7 (Nougat) til den gamle. Endret 5. januar 2017 av RamGuy Lenke til kommentar
alextro Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 HDR? Den forrige modellen støttet da også 4K og HDR? Hva er egentlig nytt her? Lurer på det samme, kontrolleren ser forbedret ut i mine øyne Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Det jeg har klart å lese meg frem til er dette: - non-pro modellen er mindre fysisk - ellers er hardware lik - ny og billigere/dårligere(?) kontroller - nesten alle forbedringene i ligger i ny versjon av (Android og) Shield TV software (v4?) - støtte for nye hardware dingser, som og omtrent garantert vil støttes i dagens Shield etter ny software versjon - har man dagens Shield, er det trolig null poeng å kjøpe den nye, dette er bare relaunch av dagens hardware. Det er som noen skriver at det er ikke poeng å oppgradere noe da de ligger fortsatt langt forran alle konkurrenter med dagens hardware Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Begge modellene kommer i Slim utgave i henhold til komplett.no, ikke bare pro, ellers er de vel like... Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Den ser jo ganske mye mindre ut, dette er baksiden: https://www.komplett.no/img/p/800/d3e50269-3fc6-dc1c-5c89-c8f86e85254d.jpg Lenke til kommentar
PetriZide Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Selvkræsjende biler, TV bokser og game streaming er av liten interesse. Jeg som hadde håpet på GTX 1080 Ti. Noen som vet noe mer om den? 1 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 HDR kom som en oppdatering til den forrige - for denne er det der i utgangspunktet. Ja, og da blir det ikke riktig å legge opp setningen som om den forrige generasjonen ikke hadde HDR. Det hadde den, uavhengig av om det kom i en oppdatering eller ikke. Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Kjøpte min andre nvidia shield bare for noen dager siden på elkjop, er det noe poeng å levere den tilbake for å kjøpe den nye? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 I og med at prisene tilsynelatende blir de samme så ville jeg gjort det. Da får du Android 7 (Nougat) med engang (usikkert på når det kommer til den gamle) og du får jo media remote inkludert og den er fysisk mindre. Lenke til kommentar
Doge Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Ser at Steam app kommer til Nvidia Shield TV http://imgur.com/a/q7gHC Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Har ikke NVIDIA Game Stream støttet Steam allerede? Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Har ikke NVIDIA Game Stream støttet Steam allerede? Jo, men indirekte, du må kjøre Steam via Game Stream, som var noe kronglete etter det jeg mener å huske. Men slik vi har vel skjønt det når det blir egen app, så går vel den direkte mot Steam på PCen som Game Streames fra... Lenke til kommentar
dodoman Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Har ikke NVIDIA Game Stream støttet Steam allerede? Jo, men indirekte, du må kjøre Steam via Game Stream, som var noe kronglete etter det jeg mener å huske. Men slik vi har vel skjønt det når det blir egen app, så går vel den direkte mot Steam på PCen som Game Streames fra... Bruk Moonlight, myyye bedre Lenke til kommentar
-AGMNHM91 Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Selvkræsjende biler, TV bokser og game streaming er av liten interesse. Jeg som hadde håpet på GTX 1080 Ti. Noen som vet noe mer om den? Står litt tanker om det her i det minste: http://www.pcgamesn.com/nvidia/nvidia-gtx-1080-ti-release-date Lenke til kommentar
Spooky69 Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Du får et par Titan X for den skinnjakka. 1 Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Du får et par Titan X for den skinnjakka. Og virker som han er glad i den, siden den har vle blitt brukt en del år nå... Synes det er litt overkill på en oppvarmet scene, men men...skal være tøft da vet man... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg