Gå til innhold

Harddiskene vil ikke slå seg av!?

Finzac

Anbefalte innlegg

har to ibm-disker (15(5400) og 30(7200)gb DJN-et-eller annet) som konkurrerer iherdig om å bråke mest med en høy "metallisk" hvining. siden det kan bli ganske slitsomt å høre på etterhvert har jeg satt PowerOff på diskene til 30min., men de slår seg aldri av... har det noe med programmet som kjører i bakgrunnen (messenger, ud agent, dns2go og morpheus vanligvis)?

kjører winxp

Anyone?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For at hard-diskene skal slå seg av så må hardisken være arbeidsledig før den begynner og telle ned til 30 min før den pauser, hvis du har en nyinstallert maskin og bare installerer et spill ol, så vil du legge merke til det.

men...avogti når jeg sitter inne i spill så slår disken seg av selv om jeg spiller fra den!

:grin:

Lenke til kommentar

har ikke koblet diskene til et kontrollerkort.

jeg har ikke hatt noe problemer med at de ikke vil slå seg av tidligere, med win98se og winME - da har heller problemet vært at hele driten har hengt seg ved oppstart av diskene igjen... de samme programmene har kjørt i bakgrunnen (ikke ud agent) - og selvom programmene kjører er det ikke jobbing på diskene av den grunn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...