lillelarve Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Hvis du møter en kvinne på byen, dere flørter veldig/roter og du får mobilnummer og spør om å finne på noe et par dager etterpå... Hva har grunnen din som regel vært? Har du vært mest interessert i bare sex eller vært interessert i å bli mer kjent? Har det kommet an på personen? Hva i så fall? Selvfølgelig vil man jo ikke finne på noe med en man ikke finner interessant på et vis, men er nysgjerrig på hva dere har tenkt og hvorfor! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 En har i alle fall lyst på sex, og mest sannsynlig lyst å lære mer om dama. Er det flaks for begge så er det nok kjemi til giftemål og unger. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Bli kjent, så får hun styre retningen (mot sex etc.) Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Bli kjent, så får hun styre retningen (mot sex etc.) Tar du virkelig sjansen på det? Damer er utspekulerte. Det var ei som kysset meg fordi hun mente jeg hadde bøyd meg for å kysse. Nei, jeg bøyde meg etter mobilen. 1 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 I slike situasjoner har det alltid vært med tanke på å bli bedre kjent med forhåpninger om potensielt forhold. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 En har i alle fall lyst på sex, og mest sannsynlig lyst å lære mer om dama. Er det flaks for begge så er det nok kjemi til giftemål og unger. /thread. spørs jo også veldig på settingen da er det høy seksuell kjemi i lufta er hvertfall sex i tankene er det god kjemi på det mer generelle personlige plan, så er sex og videre dating i tankene var man heldig og fikk et nummer, så er vel sex i tankene Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Tar ikke kontakt med en dame fra byen (eller fra andre arenaer) hvis jeg ikke ser et potensiellt forhold. Slutta med de greiene når jeg ble voksen. Da jeg var yngre så tok jeg kontakt "because reasons", ville ha det gøy og forventet ingenting. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Bli kjent, så får hun styre retningen (mot sex etc.) Haha, hvorfor skal hun styre retningen? Kan aldri tenke meg at det er en suksessoppskrift. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Det finnes ingen fasitsvar på dette. Generelt unngår i hvert fall jeg å ta initiativ til 'dating' og 'kjæresteaktiviteter' i edru tilstand om jeg ikke ønsker nettopp noe seriøst. Unntaket er om det er en jente hvor jeg ganske sikkert føler at hun heller ikke er interessert i noe seriøst. Samtidig vet jeg at andre menn ikke er som meg og gjerne legger ned en innsats og ikke nøler med å si de rette tingene kun for å få seg et ligg. Lenke til kommentar
Populært innlegg €uropa Skrevet 5. januar 2017 Populært innlegg Del Skrevet 5. januar 2017 Bli kjent, så får hun styre retningen (mot sex etc.) Tar du virkelig sjansen på det? Damer er utspekulerte. Det var ei som kysset meg fordi hun mente jeg hadde bøyd meg for å kysse. Nei, jeg bøyde meg etter mobilen. Jeg håper det går bra med deg. 10 Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Kommer veldig an på promillen her da.. Lenke til kommentar
Andysowhatgg Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Vist jeg har rotet med noen første gangen jeg møtte hu, sitter jeg for det meste og er usikker på hva jeg føler og om jeg burde gjøre noe ut av det. Ellers om jeg var interessert hadde jeg besøkt hu eller invitert henne på noe hun liker, eller spurt rett ut om hun var interessert i min vennskap/tilstedeværelse. Lenke til kommentar
lillelarve Skrevet 9. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2017 Ble nemlig spurt om å møtes etter jeg møtte han på byen. Vi var ikke særlig fulle, så vi fikk snakket ordentlig og fikk god kjemi (da vi traff hverandre). Har ikke vært på utkikk etter noe spesielt jeg, men vi møttes... Jeg vet ikke hva han føler, men han vil se meg igjen. Spennende. Liker å høre alle de forskjellige tankene her bare for nysgjerrighets skyld. Vet at ikke alle tenker likt da. Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Hvis jeg ikke er interessert i å ha sex med henne hører hun ikke noe fra meg. Om det bare er sex eller om det er sex og forhold er umulig å "bestemme" seg for etter å ha møtt noen en gang. Jeg tar alltid utgangspunkt i sex og lar noe utover det vokse frem organisk over tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå