Moerk Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Kaaaaaaaldt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
johan lisspers Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Vakkre nordlys bilder. Vår natur er så vakker, ønsker hadde nordlys nere i vestfold å Mvh Johan Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Du imponerer som nordlysfotograf. Jeg går for originalen. Ønsker det godt nytt fotoår, lurt med live video også av dette. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 5. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2017 Du imponerer som nordlysfotograf. Jeg går for originalen. Ønsker det godt nytt fotoår, lurt med live video også av dette. Mvh Gunnar Takker for kommentarer. Det vil sikkert komme flere nordlysbilder nå. Nordlyset i natt var helt spektakulært og kunne vel bli sett helt ned til Trøndelag, vil jeg tro. Holdt på å fryse meg forderved, ville nok ellers fotografert hele natten. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Kjempebra Moerk. jeg like alle tre bilder like mye. :-) Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Vanskelig å velge versjon her, men må jeg så blir det V3. Praktfullt skue. Men jeg hadde antagelig tatt bilde av peisen som brenner inne hvis jeg hadde hatt en med den fimbulvintertempen som har meldt sin ankomst der nord. Roar Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 5. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2017 Vanskelig å velge versjon her, men må jeg så blir det V3. Praktfullt skue. Men jeg hadde antagelig tatt bilde av peisen som brenner inne hvis jeg hadde hatt en med den fimbulvintertempen som har meldt sin ankomst der nord. Roar V3 er spesielt laget til deg, dette siden jeg vet at du liker "panorama" formatet ;-) Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 5. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2017 Kjempebra Moerk. jeg like alle tre bilder like mye. :-) Joda, er enig med det, selv om jeg liker panorama - formatet til landskap best. Noe også du tydeligvis gjør, jfr. dine flotte landskapsbilder. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg