MarkusHoAr Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 (endret) Hei, jeg lager elektroniske sanger, og jeg føler jeg trenger feedback på låtene jeg lager. Slik at jeg kan forbedre låtene, og bli en bedre artist. Det er ikke alltid man klarer å se objektivt på låtene man selv lager, og jeg håper dere gir en ærlig tilbakemelding! https://soundcloud.com/mahoar/what-to-call-an-electronic-songLeg gjerne ut dine egne låter også slik at andre kan gi tilbakemeldinger til den! Endret 4. januar 2017 av MarkusHoAr Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 (endret) Moderatormelding Tråden flyttet til korrekt seksjon. Tilbakemeldinger på moderering tas på PM. Endret 4. januar 2017 av Dragen Lenke til kommentar
vidor Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Rytme og lydbilde er godt utviklet. Det jeg vil råde deg til er å sette fokus på å utvikle melodiene. Lenke til kommentar
MarkusHoAr Skrevet 21. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2017 Rytme og lydbilde er godt utviklet. Det jeg vil råde deg til er å sette fokus på å utvikle melodiene. Takk for tilbakemeldingen! Hva mener du med lydbilde? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 Lydbilde er måten det høres ut på hvis du ser bort fra musikalsk tema. Du kan f.eks spille nøyaktig samme melodien på en gitar eller et piano, men lydbildet blir ikke det samme. Likeledes blir det feil å legge på masse vreng på en gitar i et folkemusikk-stykke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå