Kikert Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Jeg forsto hva du mente pusekatt Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 (endret) Eksen da hun kom inn døra og bytta musikk på anlegget. "Jeg trodde ikke du hørte på." Nei, det var vel derfor favorittlåta stod på da. Endret 6. januar 2017 av BadCat Lenke til kommentar
OleNord Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Jeg er en ungkar på 30 år. De fleste av kompisene mine har partner, noe som gjør at når gjengen samles så føler jeg meg som det femte hjulet på vogna. Alltid vært single, og fortsatt jomfru. Det mest intime jeg har vært med på er sofakos med klærne på. Fordelen med å være ungkar er at jeg står fritt i forhold til jobb, og timelistene er deretter. Men har nå i senere tid begynt å kjenne på savnet etter noen å komme hjem til, snakke med og koble av sammen med. Som trøst så sier kompisene at de er sjalu på friheten jeg har som ungkar uten unger. Kvinnfolk og forhold er bare stress og mas, til tross for at de sjeldent er single så lang tid om gangen hvis forholdet til kjæresten plutselig skulle ryke. Anonymous poster hash: d59a0...37e Om du prøver å møte kvinner oftere, og ikke bryr deg om avisning, så tror jeg du likevel skal ha gode sjanser. Det er problemet til mange menn i dag, at de tar seg for nær av avvisninger, selv om en egentlig ikke burde det. Om en oppfører seg med folkeskikk og prøver seg, vil nok de aller fleste kunne få en kjæreste. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Eksen da hun kom inn døra og bytta musikk på anlegget. "Jeg trodde ikke du hørte på." Nei, det var vel derfor favorittlåta stod på da. Da var det vel ikke drømmedama heller da, kanskje.(= Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Jo, på mange måter, men ikke akkurat da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå