cenenzo Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 (endret) MOTOR/KRAFTOVERFØRING Slagvolum 1 595 cm3 Drivstoff Bensin Motorytelse/effekt 75.00 KW (102 HK) Antall aksler 2 Antall aksler med drift 1 Det er en Audi A4 2005 sedan. Edit: Starter fra Oslo! Endret 4. januar 2017 av cenenzo Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Et sted mellom 1,- og 15.000,- tipper jeg. 6 Lenke til kommentar
icedude82 Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 (endret) Det er kansje en fordel å skrive hvor turen til Trondheim starter fra. Endret 4. januar 2017 av icedude82 2 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 362,88kr, sett at du bor her og den bruker 0,6 kr pr mil og bensinprisen er 16kr 1 Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Omtrent en femtilapp om du starter på Klett og skal til jernbanestasjonen i rushtiden. 1 Lenke til kommentar
cenenzo Skrevet 4. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2017 362,88kr, sett at du bor her og den bruker 0,6 kr pr mil og bensinprisen er 16kr Edit: Starter fra Oslo! Hvor kan jeg sjekke hvor mye den tar per mil? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 (endret) googlet og fant ut bilen tar 0,5-0,8 pr mil, ettersom det er langkjøring tenkte jeg 0,6 ca riktig. Det beste er jo å måle selv, altså fylle full tank før du skal kjøre en lang tur, så fylle full tank igjen så er det bare å regne ut. Kjørestil teller mye, det varierer også fra bil til bil ut fra tilstand på motor. Det er umulig å si akkurat hvor mye du bruker med din bil. Men, oslo til trondheim, 475kr med en del gjetting og om du kjører ganske økonomisk. Endret 4. januar 2017 av aklla Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Automatgir? Gjerne litt ekstra forbruk om du har en tradisjonell automatkasse. Lenke til kommentar
cenenzo Skrevet 4. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2017 Automatgir? Gjerne litt ekstra forbruk om du har en tradisjonell automatkasse. Manuell. Lenke til kommentar
cenenzo Skrevet 4. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2017 googlet og fant ut bilen tar 0,5-0,8 pr mil, ettersom det er langkjøring tenkte jeg 0,6 ca riktig. Det beste er jo å måle selv, altså fylle full tank før du skal kjøre en lang tur, så fylle full tank igjen så er det bare å regne ut. Kjørestil teller mye, det varierer også fra bil til bil ut fra tilstand på motor. Det er umulig å si akkurat hvor mye du bruker med din bil. Men, oslo til trondheim, 475kr med en del gjetting og om du kjører ganske økonomisk. 450kr er jo ikke altfor mye... Det jeg er usikker på hvordan standen på bilen er... Aldri kjørt den mer enn i en time før.. den passerte nettop 210 000 km Lenke til kommentar
johanf Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Ikke glem et par hundrelapper i bompenger og noen penger i mat, kanskje? Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 (endret) Er veldig dyrt med bil i Norge. Hvordan skal man løse dette. Danmark er et mye deiligere land på mange måter Endret 4. januar 2017 av Centy88 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 450kr er jo ikke altfor mye... Det jeg er usikker på hvordan standen på bilen er... Aldri kjørt den mer enn i en time før.. den passerte nettop 210 000 km Kan bli betydelig dyrere også jeg vet ikke hvilken stand den er i eller hvor mye bensin den bruker. For alt jeg vet lekker den mer bensin enn bruker. Er vel bare å hoppe i det, evt ikke gjøre det i det hele tatt? Lenke til kommentar
Mr.Crypto Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Aldri kjørt den mer enn i en time før.. den passerte nettop 210 000 km Du har aldri kjørt mer enn en time før, og du skal legge ut på en såpass lang tur på denne årstiden, i en bil du ikke kjenner tilstanden til ? 2 Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Tror jeg ville regnet omtrent tusenlappen en vei, så har du til overraskelser og plutselige tilbud på boller. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Er veldig dyrt med bil i Norge. Hvordan skal man løse dette. Danmark er et mye deiligere land på mange måter Danmark er vel det eneste landet som er dyrere enn Norge? Kostnad kommer mye an på kjørestil Er du hard på gassen så kan du skrive utgifter med gaffel Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 (endret) Er veldig dyrt med bil i Norge. Hvordan skal man løse dette. Danmark er et mye deiligere land på mange måter Danmark er vel det eneste landet som er dyrere enn Norge? Kostnad kommer mye an på kjørestil Er du hard på gassen så kan du skrive utgifter med gaffel Er mye mindre bom stasjoner i danmark vel? utenom den på øresund bruen og Storebæltsbroen, så vil nok si danmark er rimeligere, prisene på bil er relativt likt, unntaket er nok elbil. Forresten kjørte oslo bergen i sommer, fikk helt sjokk når jeg så regningen for bompenger, kom på rundt 700 kr tur retur, man kan jo fly for billigere. Endret 5. januar 2017 av onkel_jon Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Danmark har betydelig høyere engangsavgift enn vi har her i Norge.. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Automatgir? Gjerne litt ekstra forbruk om du har en tradisjonell automatkasse. Akkurat når det kommer til langkjøring så viskes forskjellene litt ut. Holder du jevnt 80-100 km/t så holder slushboksen seg for det meste låst. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 (endret) Automatgir? Gjerne litt ekstra forbruk om du har en tradisjonell automatkasse.Akkurat når det kommer til langkjøring så viskes forskjellene litt ut. Holder du jevnt 80-100 km/t så holder slushboksen seg for det meste låst.Jo sant det. Langkjører mye selv med min automat og har overaskende lavt forbruk. men alle dieselbiler jeg har kjørt med vanlig automat oppfører seg idiotisk når man skal ta forbikjøringer og lignende. Legger seg på maks turtall hvor det absolutt ikke skjer noe som helst på en dieselmotor. Man må gire kassen opp manuelt skal man flytte på seg. Kjenner man ikke bilen kan det bli ekstra forbruk her. Men det er veldig off topic. Endret 5. januar 2017 av Complexity Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå