Ondskapen Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 (endret) Hei. Jeg skulle gjerne kjøpt meg Supervention 2. Men jeg vil gjerne ha en digital Version, som jeg kan dumpe til NAS disken min. Sånn at jeg kan strømme den til TV'n i stua eller den bærebare for eksempel Hvor kan man laste ned filmer i full HD/UHD kvalitet også ikke være begrenset til å kun ha de på pc'en den ble lastet ned til eller noe sånt? Er det i det hele tatt mulig? Ser man kan kjøpe masse filmer, også Supervention 2 hos Google, i deres Play store. Men jeg sliter med å finne info om hva slags begrensninger filmen har og format og alt slikt. Endret 4. januar 2017 av Ondskapen Lenke til kommentar
Blu-Boss Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 Hei. Jeg skulle gjerne kjøpt meg Supervention 2. Men jeg vil gjerne ha en digital Version, som jeg kan dumpe til NAS disken min. Sånn at jeg kan strømme den til TV'n i stua eller den bærebare for eksempel Hvor kan man laste ned filmer i full HD/UHD kvalitet også ikke være begrenset til å kun ha de på pc'en den ble lastet ned til eller noe sånt? Er det i det hele tatt mulig? Ser man kan kjøpe masse filmer, også Supervention 2 hos Google, i deres Play store. Men jeg sliter med å finne info om hva slags begrensninger filmen har og format og alt slikt. Du kan jo kjøpe-blu ray utgaven og deretter rippe den til pc....så har du begge versjoner. Ikke noe dyrere enn bare å kjøpe en digiral versjon. Må ha blu-ray spiller til pc da...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå