1EDA70 Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Jeg bare lurer på hvor mange ord det er normalt å skrive i minuttet på dette forumet? Jeg har lenge lagt rundt 85-95, og nå nylig fikk jeg akkurat 100 , hvor mange ord klarer dere å skrive? Ord i minuttet test : https://10fastfingers.com/typing-test/norwegian Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Fikk 92 med min kvasi-touch. Burde lære meg det skikkelig snart. Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 73 med glatt tastatur og kalde fingre, men det er jo ingen lange ord i testen der tho Lenke til kommentar
1EDA70 Skrevet 4. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2017 73 med glatt tastatur og kalde fingre, men det er jo ingen lange ord i testen der tho Nei helt riktig, ordene er ganske korte , men det har ingenting å si for hvor fort du skriver fordi testen tar utgangspunkt i "hvor mange bokstaver i ordet du får riktig og så deler det på 5", for å finne ut gjennomsnittet på ord per minutt. Så hadde det hvert lange ord der, så hadde man fremdeles skrevet like mange bokstaver Så jeg tror testen er ganske "accurate", utenom at man ikke trenger å rette opp i feilene Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Jeg fikk 50 på vanlig laptop-tastatur, men jeg har aldri klart å skrive med alle fingrene som mange andre. Jeg skriver primært med pekefingrene + en tommel på mellomromtasten og ring-/lillefingrene på shift og enter, det er det eneste jeg har lært meg. Jeg har dóg hørt fra andre at jeg skriver fort for min skrivemåte med primært bare pekefingrene. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Hvem gidder å ta sånne tester nå man kan spille Typing of the Dead istedet? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 De som ikke har hørt om det? Men takk for tipset. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 (endret) Det er på Steam. Herlig spill der du dreper zombier med å skrive ord og setninger fortest mulig. Litt som et on-rails skytespill bare at du skiver istedet for å bruke musa og skyte dem. It all makes sense når du prøver det. Endret 4. januar 2017 av Bytex Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 104 på det beste. Hadde nok klart mer hvis det var sammenhengende tekst som gav litt mening. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 349 med bind foran øynene, hadde nok klart mer om jeg hadde tatt vekk bindet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå