FoXxUm Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Hei til alle dere Nforce 13375! Jeg får ikke 4.1 høtyaler annlegget mitt til å spille i surround på Nforce kortet mitt. Hva kan være galt? Trenger så sårt hjelp! litt mere morro å se film med surround. :o: Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 er vel greit å stille inn i kontrollpanel i windows at du skal ha surround lyd og ikke bare 2 høytalere! det er på avansert i lydinnstllingene! Lenke til kommentar
FoXxUm Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Joda, SÅ langt har jeg kommet. Men det funker ikke likevel. Når jeg setter på test så sier dama. Left, right, left surround, right surround..men hører ikke noe på bakhøytalerne. og Koblingene er HELT rett! Lenke til kommentar
Soho Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 på lydkortet mitt sier ikke dama noe i bakhøytalerene, men i filmer hvor det er 5.1 lyd, får jeg effekter bak alikevel.. ville ikke lagt for mye i den testen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå