ExcludedBug Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Mot lyset Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Skikkelig flott dette! Vanskelig å velge versjon, men havna til slutt på V4. Blir spennende å se hva andre mener... Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Jeg også likte best V4, der både person og forgrunn fremstår som silhuetter, noe kunstnerisk over dette. Du skriver at det er gjengitt med tillatelse: Bildet er tatt av din venn. På foto.no som jeg kjenner best, er det ikke tillatt å legge ut andres bilder. Jeg går ut fra at det også er tilfelle her. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
ExcludedBug Skrevet 4. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2017 Takk for tilbakemeldinger! Gunnar: Tek.no's retningslinjer tillater dette: Du kan imidlertid laste opp noen andre sitt verk dersom du har en avtale med vedkommende om at det går greit. I slike tilfeller angir du navnet på fotografen i "Opphavsrett"-feltet under avanserte valg. Jeg er enig i at det er litt mer mystisk i V4, men syntes personlig det var litt mørkt og for dominert av sort! Likevel, takk til begge for tilbakemelding! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg