zeebra Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 (endret) Tsss. Er det noen som kan matche Zlatan på fysikk i Premier League, så er det Joe Gomez. Tror han kunne nøytralisert Zlatan på en god måte. Dette er kanskje det beste jeg har lest på diskusjon.no i min 15 år (!) lange karriere. Takk. Får minne på at han er 1.88. En unik fysikk til å være fotballspiller. Endret 15. januar 2017 av zeebra Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Zlatan er 1.95 og veier rundt 95kg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Men hvem har størst kuk?? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Jeg er 184 og veier 100kg+. Det betyr at jeg ville spist Zlatan til frokost. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Zlatan knuste jo Olsson som er både høyere og tyngre enn Gomez. Tipper Zlatan har en veldig lang kuk også forresten. Stor også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 (endret) Det Zlatan gjør med en appelsin gjør Joe med en badeball. Endret 15. januar 2017 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Får minne på at han er 1.88. En unik fysikk til å være fotballspiller.Hva er unikt med Gomez sin fysikk? Smalling for eksempel er nok både høyere(192), sterkere og raskere(har ikke stats). Zlatan rævkjørte jo Wes Morgan i hans første kamp, og Morgan er ganske stor, selv om han ikke er så høy. Det er ikke Liverpools forsvar jeg er mest redd for inn mot denne kampen. H Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Får virkelig håpe Matip spiller en stor kamp Anyways, angående Carrick, så er det ikke fordi han er gammel, det er fordi jeg aldri har hatt sansen for han og fordi han aldri har vært mer enn en middelmådig spiller. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Det Zlatan gjør med en appelsin gjør Joe med en badeball. Tsss. Gomez har faktisk slepen teknikk til forsvarsspiller å være. Bedre enn hele sentrale midtbanen til United, kanskje med unntak av Pogba. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Får virkelig håpe Matip spiller en stor kamp Anyways, angående Carrick, så er det ikke fordi han er gammel, det er fordi jeg aldri har hatt sansen for han og fordi han aldri har vært mer enn en middelmådig spiller. Hør hør ??? 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Tviler meget sterkt på at Matip spiller desverre. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Zlatan er 1.95 og veier rundt 95kg. Matip er rundt 1.95, men veier nok betraktelig mindre enn det. Ganske spinkel egentlig. Som sagt, jeg tror Joe Gomez kunne hamlet opp med Zlatan. Han er både sterk, rask og høy (nok). Tror Lovren vil slite stort mot Zlatan. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Tviler meget sterkt på at Matip spiller desverre. Klavan? Huff... Jeg håper virkelig på Gomez isåfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Regner med det. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Blir det Klavan-Lovren så regner jeg faktisk med tap med mindre Liverpool spiller mirakuløst fremover. Begge disse har gjort en del tabber bakover, og det har de ikke råd til mot Zlatan, Miky, Mata og evt Martial. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Hva er unikt med Gomez sin fysikk? Smalling for eksempel er nok både høyere(192), sterkere og raskere(har ikke stats). Zlatan rævkjørte jo Wes Morgan i hans første kamp, og Morgan er ganske stor, selv om han ikke er så høy. Det er ikke Liverpools forsvar jeg er mest redd for inn mot denne kampen. H Det er vel ikke så mange lag i PL som frykter forsvaret til Liverpool Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Får virkelig håpe Matip spiller en stor kamp Anyways, angående Carrick, så er det ikke fordi han er gammel, det er fordi jeg aldri har hatt sansen for han og fordi han aldri har vært mer enn en middelmådig spiller. Hør hør Jaja. Paul, Nicky og David var alle mye bedre. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Tja, vil si at Carrick er bedre enn Butt, men de andre var jo selvsagt bedre i sine roller. Det er jo ikke akkurat så mange andre spillere som er bedre enn hva Scholes og Beckham var. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 FB_IMG_1484485778231.jpgJa, vi har absolutt ingenting å vinne.. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå