Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Liverpool

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ville satt Smalling eller Bailly over Sahko. Hvordan rangere stopperne til United? Og Valencia er vel en selvfølge? Regner med at du glemte han. Kan like gjerne ha Carrick og Herrera som Milner og Henderson, den er 50/50.

Min XI

Hvem som er i stopperparet har lite å si tror jeg.

De Gea

Valencia - Bailly - Matip - Shaw

Llallana - Carrick - Pogba

Manekhtaryan - Zlatan - Coutinho

Nei, glemte ikke Valencia. Hadde jeg vært United manager hadde han blitt solgt og erstattet med en skikkelig høyreback.

Skal jeg starte gamlehjem hadde jeg tatt med Carrick på laget mitt. Sakho er dessuten en verdensklassespiller! Selv om han er i trøbbel er han en god forsvarer. Herrera, en spiller som ikke har spilt en eneste landskamp for Spania i en alder av 27? Det sier vel like mye om han som det sier om klassespillerne Spania har og har hatt. Hadde også blitt solgt om jeg var United manager.

Henderson er omtrent like god  som eller litt bedre enn Herrera, men en tøffere type og mer den spillertypen jeg ville hatt på laget. Tror han og Pogba kunne spilt bra sammen.

Milner er på laget mitt fordi han er en klasse midtbanespiller og alsidig. Om jeg skullle på puben og var redd for å få juling hadde jeg nok tatt med meg både han og Zlatan.

Du tuller med Valencia gjør du ikke? Clyne er jo selvskreven på høyre. Men jeg ser du tuller med første-elleveren din når du setter innpå Carrick.

Mkhitaryan er bra ja, men Sadio Manè har overrasket meg stort og spilt helt fantastisk. Han har vist hvor god spiller han egentlig er når han har motivasjon og spiller for et mer spennende lag enn Southampton. Kandidat til årets spiller vil jeg si, og definitivt årets kjøp i Premier League.

Carrick kunne godt ha søkt jobb som trener for min 22 mannstropp.

Lenke til kommentar

Jeg antar lagene still slik?:

De Gea

Valencia - Jones - Smalling - Shaw

Pogba - Herrera

Mkhitaryan - Mata - Martial

Zlatan

MOT

Mignolet

Clyne - Matip - Lovren - Milner

Henderson - Llana

Sturridge - Wijnaldum - Coutinho

Firmino

Eller tar jeg feil? Noen skader der? Noen uaktuelle?

Lenke til kommentar

Din begrunnelse for midtbanen sier jo en del...

Du vil ikke ha med Herrera pga. få landskamper for Spania(fikk sin debut i november)? Og Carrick er rett og slett for gammel selv om han fortsatt leverer varene? Null tap så langt med ham på banen. Til tross for at han har 34 landskamper, noe som i seg selv er et latterlig lavt for en som ham? Og Henderson er bare god nok? Hvorfor? Er det fordi han har så mange landskamper for O STORE ENGLAND?

Hadde Herrera vært engelskmann så hadde rumpa til Henderson blitt brent inn på benken på Wembley.

Lenke til kommentar

Ville satt Smalling eller Bailly over Sahko. Hvordan rangere stopperne til United? Og Valencia er vel en selvfølge? Regner med at du glemte han. Kan like gjerne ha Carrick og Herrera som Milner og Henderson, den er 50/50.

Min XI

De Gea

Nei, glemte ikke Valencia. Hadde jeg vært United manager hadde han blitt solgt og erstattet med en skikkelig høyreback.

Skal jeg starte gamlehjem hadde jeg tatt med Carrick på laget mitt. Sakho er dessuten en verdensklassespiller! Selv om han er i trøbbel er han en god forsvarer. Herrera, en spiller som ikke har spilt en eneste landskamp for Spania i en alder av 27? Det sier vel like mye om han som det sier om klassespillerne Spania har og har hatt. Hadde også blitt solgt om jeg var United manager.

Henderson er omtrent like god  som eller litt bedre enn Herrera, men en tøffere type og mer den spillertypen jeg ville hatt på laget. Tror han og Pogba kunne spilt bra sammen.

Milner er på laget mitt fordi han er en klasse midtbanespiller og alsidig. Om jeg skullle på puben og var redd for å få juling hadde jeg nok tatt med meg både han og Zlatan.

Du tuller med Valencia gjør du ikke? Clyne er jo selvskreven på høyre. Men jeg ser du tuller med første-elleveren din når du setter innpå Carrick.

Mkhitaryan er bra ja, men Sadio Manè har overrasket meg stort og spilt helt fantastisk. Han har vist hvor god spiller han egentlig er når han har motivasjon og spiller for et mer spennende lag enn Southampton. Kandidat til årets spiller vil jeg si, og definitivt årets kjøp i Premier League.

Valencia har blitt soliid defensivt, og er virkelig en solid og sikkerlig høyreback. Jeg vil si at Valencia har vært PLs beste høyreback så langt i sesongen sammen med Kyle Walker.

At Carrick er gammel betyr ikke at han er søppel. Alle er ikke som Gerrard. Carrick er en av våre viktigste spillere, og det er få midtbaneankre i verden som har den samme roen og forståelsen for spillet. Nøkkelspiller, og Englands beste midtbanespiller sammen med Llallana.

Sakho spiller ikke fotball. Selv om han er flink, så hjelper det lite. 

Herrera fikk sin debut på landslaget nylig, og er vel den midtbanespilleren i PL med flest interceptions så langt i sesongen. Han er en nøkkelspiller for oss, og jeg rater ikke Henderson som like god, utenom på langskudd. 

Milner er grei nok han, men han spiller venstreback, og i den rollen er han ikke i nærheten av Shaw.

Selvfølgelig tuller jeg ikke med Valencia, og selvfølgelig betyr det ikke at jeg ttuller bare fordi jeg rater Carrick høyere enne Hendo, Can osv.

Mkhi har vært i bra form i det siste, og har inne et høyere toppnivå enn Mane. Sesongen sett under ett, så har Mane gjort det mye bedre. 

Carrick er klasse, og jeg tiviler ikke på at han også kunne gjort det greit i en rolle i støtteapparatet.  :hrm:

Klavan mot Zlatan blir nok moro..

Huff...

Vil egentlig helst se Joe Gomez gi Zlatan juling bak i forsvaret.

Gomez er bare en liten dritt i forhold til Zlatan. Zlatan scorer mot hvem han vil. 

Ut fra det du skriver, så kommer jeg frem til to alternativer:

1. Du har ikke allverden til fotballforståelse

2. Du har ikke sett en eneste United-kamp i denne sesongen, og i alle fall ikke de siste par månedene

Rage off

Endret av Ibrahimovic
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Min XI

De Gea

Her beviser du nok engang for oss alle at du overhode ikke følger med på United i det hele tatt. Hadde du fulgt med hadde du visst hvor god og utrolig viktig Carrick har vært for oss etter at han kom inn på laget. 

Kan du ikke bare gi deg med det forbanna tåkepratet ditt ang United? Begynner å bli litt små-pinlig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Blir nok en solid lengde på Kamptråden nok en gang når våre to lag møtes

Ikke rart det nå den alt er på 8 sider, der minst halvparten er unødvendig oppgulp.

Burde nesten har to tråder, en pre match og en vanlig kamptråd der en finner kamprelatert info.

Kjenner jeg gru-gleder meg til kamp i dag. Skal noen timer på fjellet i forkant for å roe nervene frem mot kampstart.

Lenke til kommentar

Gomez er bare en liten dritt i forhold til Zlatan. Zlatan scorer mot hvem han vil.

Tsss. Er det noen som kan matche Zlatan på fysikk i Premier League, så er det Joe Gomez. Tror han kunne nøytralisert Zlatan på en god måte.

Lovren vil slite, selv høye Matip vil slite for han er for tynn. Jeg regner alikevel med det er Matip som må hamle opp mot Zlatan i lufta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...