Jakobk Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Vi kommer til å vinne greit den 15. på Old Trafford. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Mané er ut,men mulig Coutinho kommer tilbake. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Forventer ikke noe annet enn en jevn kamp. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 (endret) Legger gjerne til at Mourinho stort sett er et taktisk geni i slike kamper. Dette er jeg totalt uenig i. Klopp har 3 seire, 2 uavgjorte og 1 tap mot Mourinho. I tillegg kan det legges til at Mourinho har alltid hatt mer ressurssterke lag til sin disposisjon i disse oppgjørene. Hvis en av dem er et taktisk geni så er det neppe Mourinho. Morsomt. Først og fremst nevnte jeg ingenting om Klopp og hans statistikk i slike oppgjør. Han er flink han også. For det andre skrev "stort sett" om Mou. Jeg skrev også at vi har hatt en elendig høst. Selvfølgelig har han ikke høstet massevis av poeng mot storlagene. Da hadde ikke vår sesong vært så jævla dårlig. Du kan fint være uenig i at Mou er et taktisk geni, men da viser du bare at du ikke vet hva du snakker om. Endret 6. januar 2017 av G27 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Skal du komme dinglende med statistikk så er det fint å sette den litt i perspektiv. Han tok over tidenes dårligste United lag. Klopp hadde hatt Liverpool en sesong. Begge managerene er jo uten tvil blant verdens ypperste. Og om den ene er så vannvittig mye bedre enn den andre så må det isåfall være på kontinuitet. Og der har Klopp kun Dortmund å vise til. Mens han andre har en litt begredelig historie. Resultatene da.... Omtale den ene som geni og automatisk definere den andre som idiot... Hjelpes. United endte på en 5. plass, mens Liverpool endte på en 8. plass i fjor. Det vil si at det var faktisk Klopp som hadde et dårligere utgangspunkt før denne sesongen? Eeeh... Nei. Dette sier jo egentlig ikke noe annet enn at Klopp gjorde en ganske dårlig jobb i fjor? 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 (endret) Godt gjort av Klopp å møte Chelsea før de fikk sakene i orden Men hva er poenget der? JM har jo nettopp fått sakene på stell. Ellers hadde vi aldri slått Spurs. Endret 7. januar 2017 av Mr. President™ Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 Jeg kan ikke se at United taper denne. United i form, med klassespillere som spiller akkurat slik det forventes at de skal. United spiller akkurat som Chelsea gjorde i flyten under Mourinho. Tror på storseier. 4-0. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 Godt gjort av Klopp å møte Chelsea før de fikk sakene i orden Men hva er poenget der? JM har jo nettopp fått sakene på stell. Ellers hadde vi aldri slått Spurs. Statistikk? Godt gjort av Klopp å være i god periode mot Chelsea, arsenal og city. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 Jeg kan ikke se at United taper denne. United i form, med klassespillere som spiller akkurat slik det forventes at de skal. United spiller akkurat som Chelsea gjorde i flyten under Mourinho. Tror på storseier. 4-0. Helt åpen kamp. Disse oppgjørene lever sitt eget liv, form har som regel nada å si. I 08/09 f.eks var vi også i god form og så uslåelige ut, helt til Liverpool knuste oss 1-4 og fikk oss ned på jorda igjen. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 (endret) Hvor mange United-kamper har du sett denne sesongen, sebra? Du virker jo helt fjern. Vi diskuterer ikke salgssum, men hvor gode spillerne er i dag. De Gea > Karius, Baktus og Simon Valencia = Clyne. Mener personlig at Valencia er bedre Hva er Clyne bedre enn Antonio på? Vet ikke Smalling/Jones > Matip/Gomez Forstår om dere mener at Matip er på nivå med disse britene, men utenom at han nok er roligere i kritiske situasjoner, så har han nok ikke så mye å komme med Rojo/Bailly > Sahko/Lovren Sier seg selv Shaw > Milner & Moreno Sier seg selv Carrick > Can/Hendo Alle som ikke er enige forstår neppe verdien av å ha Carrick på banen. Gjør den usynlige jobben glitrende. Pogba>Llallana Pogba var veldig opp og ned i starten sv sesongen, men begynner virkelig å finne formen. Et par klasser over Herrera > Wejnaldum(leif) Egentlig litt usikker på nederlenderen, men han er sikkert god nok for Liverpool. Har hatt tro på ham siden tiden i PSV(som alle andre) Mkhitaryan = Mane Mkhitaryan blir bedre og bedre for tiden. Begge har et skyhøyt toppnivå Martial/Rashford < Coutinho Veldig forskjellige spillertyper. Burde nok sammenliknet Cou vs Mkhi og Martford vs Mane Zlatan > Studge/Origi/Firmino Gidder ikke si noe. Zlatan scoret 49 mål for klubblaget i 2016. Everyone agrees Gode argumenter det. Men, hvis jeg skal bygge et nytt lag, basert på å få spillere fra United og Liverpool gratis. 22 manns tropp, så vil jeg velge: Keepere: De Gea, Karius Forsvar: Clyne, Gomez, Matip, Sakho, Shaw, Jones Midtbane(defensiv og sentral): Henderson, Milner, Llana, Pogba Midtbane(offensiv): Coutinho, Mane, Firminho, Mata, Mkhitaryan, Martial, Depay Spisser: Origi, Zlatan, Rashford 13 Spillere fra Liverpool 9 Spillere fra United Edit. Shit. Glemte Emre Can. Ut med Rashford da, inne med Emre Can. Eller kanskje ut med Depay. Spørs litt. Kan legge ved standard førsteellever også da: De Gea Clyne - Jones - Matip - Shaw Pogba - Henderson Coutinho - Mata - Manè Zlatan 6 fra United, 5 fra Liverpool. Endret 9. januar 2017 av zeebra Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 Ville satt Smalling eller Bailly over Sahko. Hvordan rangere stopperne til United? Og Valencia er vel en selvfølge? Regner med at du glemte han. Kan like gjerne ha Carrick og Herrera som Milner og Henderson, den er 50/50. Min XI Hvem som er i stopperparet har lite å si tror jeg. De Gea Valencia - Bailly - Matip - Shaw Llallana - Carrick - Pogba Manekhtaryan - Zlatan - Coutinho 2 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 (endret) Ville satt Smalling eller Bailly over Sahko. Hvordan rangere stopperne til United? Og Valencia er vel en selvfølge? Regner med at du glemte han. Kan like gjerne ha Carrick og Herrera som Milner og Henderson, den er 50/50. Min XI Hvem som er i stopperparet har lite å si tror jeg. De Gea Valencia - Bailly - Matip - Shaw Llallana - Carrick - Pogba Manekhtaryan - Zlatan - Coutinho Tror ikke han glemte det. Vil si Valencia vs. Clyne er ganske åpent. Clyne bidrar med mer offensivt mens Valencia nok er hakket vassere på det defensive. Du har lagt inn Manekhtaryan og da mener jeg du like greit kunne hatt Clynencia der og. Jeg ville nok også, som deg, satt Smalling/Bailly over Sakho. Tar også personlig Henderson foran Carrick. Da blir min XI: De Gea Clynencia - Bailly - Matip - Shaw Llallana - Henderson - Pogba Manekhtaryan - Zlatan - Coutinho Endret 9. januar 2017 av KANE2009 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 Hvor mange United-kamper har du sett denne sesongen, sebra? Du virker jo helt fjern. Vi diskuterer ikke salgssum, men hvor gode spillerne er i dag. De Gea > Karius, Baktus og Simon Valencia = Clyne. Mener personlig at Valencia er bedre Hva er Clyne bedre enn Antonio på? Vet ikke Smalling/Jones > Matip/Gomez Forstår om dere mener at Matip er på nivå med disse britene, men utenom at han nok er roligere i kritiske situasjoner, så har han nok ikke så mye å komme med Rojo/Bailly > Sahko/Lovren Sier seg selv Shaw > Milner & Moreno Sier seg selv Carrick > Can/Hendo Alle som ikke er enige forstår neppe verdien av å ha Carrick på banen. Gjør den usynlige jobben glitrende. Pogba>Llallana Pogba var veldig opp og ned i starten sv sesongen, men begynner virkelig å finne formen. Et par klasser over Herrera > Wejnaldum(leif) Egentlig litt usikker på nederlenderen, men han er sikkert god nok for Liverpool. Har hatt tro på ham siden tiden i PSV(som alle andre) Mkhitaryan = Mane Mkhitaryan blir bedre og bedre for tiden. Begge har et skyhøyt toppnivå Martial/Rashford < Coutinho Veldig forskjellige spillertyper. Burde nok sammenliknet Cou vs Mkhi og Martford vs Mane Zlatan > Studge/Origi/Firmino Gidder ikke si noe. Zlatan scoret 49 mål for klubblaget i 2016. Everyone agrees Gode argumenter det. Men, hvis jeg skal bygge et nytt lag, basert på å få spillere fra United og Liverpool gratis. 22 manns tropp, så vil jeg velge: Keepere: De Gea, Karius Forsvar: Clyne, Gomez, Matip, Sakho, Shaw, Jones Midtbane(defensiv og sentral): Henderson, Milner, Llana, Pogba Midtbane(offensiv): Coutinho, Mane, Firminho, Mata, Mkhitaryan, Martial, Depay <---------------------- Spisser: Origi, Zlatan, Rashford 13 Spillere fra Liverpool 9 Spillere fra United Edit. Shit. Glemte Emre Can. Ut med Rashford da, inne med Emre Can. Eller kanskje ut med Depay. Spørs litt. Kan legge ved standard førsteellever også da: De Gea Clyne - Jones - Matip - Shaw Pogba - Henderson Coutinho - Mata - Manè Zlatan 6 fra United, 5 fra Liverpool. Markerte med stor rød pil hvor jeg mista troen på at du i det hele tatt har sett United spille de siste par sesongene. 7 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 MICHAEL OLIVER has been appointed as the referee for Manchester United v Liverpool in the Premier League on Sunday. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 (endret) Hahahahahahahaha Dette blir bra.... Endret 9. januar 2017 av Mr. President™ Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 Kunne vært verre, kunne vært Mike Dean... Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 Oliver og Clattenburg er begge relativt bra Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 Er vel de bedre vi har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå