oOF Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 (endret) Pogba handset jo med viten og vilje. Den var jo den klareste handsen i manns minne. Jeg vet ikke hvilken kamp du har sett, men den straffen var helt grei å dømme. Han visste det selv også. de Gea er forøvrig den beste keeperen i England og muligens verden. Skulle ønske Liverpool hadde hatt en like stabil keeper som han. Endret 16. januar 2017 av oOF Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Hvor mange kamper får Pogba for brytinga med Henderson, det er det store spørsmålet jeg sitter igjen med etter kampen.. Hvorfor skal han få noe på det? Åja, trodde vi var enig om at det var fotball vi så på og ikke MMA. Så lenge Liverpool legger inn klage og dommeren ikke sanksjonerte situasjon i kampen kan han få noen kamper på sidelinja. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Kan ikke klage når offsiden er et kvarter før målet. Da blir jo alle mål dommerfeil.Hæ...? Offside er jo offside og det skal blåses der og da. Når målet kommer som en konsekvens av en spiller i Offside skulle det selvfølgelig vært annullert. Men når setter du grensen? 1 trekk tilbake, 2 trekk, 5 trekk, 10 trekk? Plutselig er ingen mål egentlig mål siden det har blitt gjort en dommerfeil de siste 20 trekkene. Lenke til kommentar
Populært innlegg Latias Skrevet 16. januar 2017 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 16. januar 2017 Hæ...? Offside er jo offside og det skal blåses der og da. Når målet kommer som en konsekvens av en spiller i Offside skulle det selvfølgelig vært annullert. På samme måte skulle ikke Liverpool hatt corneren som ledet til scoring. Rojo får ballen ut til corner kun fordi han blir påvirket av en offsideplassert Lallana. 10 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Hæ...? Offside er jo offside og det skal blåses der og da. Når målet kommer som en konsekvens av en spiller i Offside skulle det selvfølgelig vært annullert.På samme måte skulle ikke Liverpool hatt corneren som ledet til scoring. Rojo får ballen ut til corner kun fordi han blir påvirket av en offsideplassert Lallana. Jo men sånne ting gjelder kun når det går i favør Manchester United. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 (endret) Trist om du meiner det er den klarast handsen i manns minne. Suarez har redda på strek med begge hender i et VM, men den retningsforvirra Pogbaen er den du trekker fram som vinner i konkurransen. Klønete - åja. Treffer handa - uten tvil. Heilt innafor å dømme på - definitivt. For meg ser ikkje det ut som det er intendert dog - berre uhorvelig klønete - derav reaksjonen hans etterpå. Edit: Er uansett ikkje noko poeng å diskutere, då det er regelverket rundt hands og inkonsekvensen av dømminga eg vil til livs. Ikkje nødvendigvis _akkurat_ denne situasjonen. Endret 16. januar 2017 av Whiteshit Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Pogba handset jo med viten og vilje. Drita eller? 3 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Men når setter du grensen? 1 trekk tilbake, 2 trekk, 5 trekk, 10 trekk? Plutselig er ingen mål egentlig mål siden det har blitt gjort en dommerfeil de siste 20 trekkene.Grensen går nok motstander har kontroll på ballen. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 På samme måte skulle ikke Liverpool hatt corneren som ledet til scoring. Rojo får ballen ut til corner kun fordi han blir påvirket av en offsideplassert Lallana.For meg ser det ut som ballen kommer fra Rojo mot Lallana, ikke fra Firmino. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2017 For meg ser det ut som ballen kommer fra Rojo mot Lallana, ikke fra Firmino. Rojo brukte nok ikke refleksgul strømpe og røde sko. 5 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 (endret) . Endret 16. januar 2017 av indahla Lenke til kommentar
indahla Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Rojo brukte nok ikke refleksgul strømpe og røde sko.Han skulle bare ønske det =) Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Rojo brukte nok ikke refleksgul strømpe og røde sko.Han skulle bare ønske det =)Nei, du skulle ønske det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Rojo brukte nok ikke refleksgul strømpe og røde sko.Han skulle bare ønske det =)Nei, du skulle ønske detNei, du skulle ønske det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 (endret) Noe nyheter angående Pogba og mulig suspensjon? Endret 16. januar 2017 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Man kan diskutere om det var med vilje eller ikke til man blir grønn. For min del så det først ut som en klar viljehands. Når jeg så det i reprise derimot kunne det egentlig se mest ut som han kommer på etterskudd og prøver å hoppe opp for å heade ballen unna men har timet det feil og ballen treffer hånda hans idet han er på vei opp (ganske vanlig å ha hendene i den posisjonen idet man hopper). Nå har jeg sett reprisen ganske mange ganger og jeg er fortsatt i tvil. Han har jo allerede forlatt bakken når handsen skjer, og for min del går armene ned idet jeg forlater bakken når jeg skal heade ballen. I Pogba sitt tilfelle er ikke armene på vei ned. Han kan dog selvfølgelig ha en annen teknikk og jeg lar tvilen komme han til gode. Dommer Oliver (som forøvrig hadde en ræva kamp) stod jo rett i nærheten og valgte å ikke gi gult kort, noe som indikerer at dommeren mente det ikke var med vilje. Forøvrig er det ganske mange andre hands hvor det er mye klarere gjort med vilje (Suarez, Messi, Maradona). @Whiteshit: Enig. Mye rart som skjer i feltet som burde blitt slått hardere ned på. Vi husker vel alle Skrtel ifjor. I tillegg synes jeg drøying av tid er en helt latterlig ting. Det er respektløst mot motstanderlaget og det er respektløst mot alle supporterne. Ser gjerne at det slås hardere ned på. Samme med keepere som holder ballen i mer enn 6 sekunder, spillere som på død og liv skal diskutere med dommer (ingen bortsett fra kaptein burde få lov til det rett og slett), filming, folk som prøver å få spillere på motstanderlaget utvist/kort etc etc. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Ja selvfølgelig velger han å slå den med hendene med vilje sånn at ballen havner et random sted samt risikere straffe imot framfor å klarere ballen med hodet. https://twitter.com/joespencer2008/status/820669535615336450 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Selvfølgelig gjør han det ikke med vilje, haha. Bare utrolig klønete. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Pogba tenker ikkje "nei, om ein ikkje skulle ha laga straffe då?", og gjer det med eit uhell. Det er likevel forbanna dårleg prestert av han, og like klar straffe. Er ikkje så mykje å diskutere ut over det, er det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå