Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Men fallhøyden er for stor,redd for å brekke noe. Lenke til kommentar
Raude Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 (endret) Følte meg sikker på at Klopp ikke skulle tape mot Mourinho i dag, selv om Liverpool spilte med nesten halve reservelaget. Mourinho er jo den dårligste manageren mot topp-lagene denne sesongen, ikke den man frykter aller mest for å si det sånn ? Målet til United skulle forresten vært annullert. Endret 15. januar 2017 av Stoltzekleiven Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Skulle det? Hvorfor i alle dager har ikke det blitt diskutert her?? Lenke til kommentar
Raude Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Skulle det? Hvorfor i alle dager har ikke det blitt diskutert her?? Det er ihvertfall diskutert på redcafe Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 (endret) Og hva så? Endret 15. januar 2017 av Mr. President™ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Kjære moderator, steng denne tråden. Kommer ikke noe mer av substans uansett. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Slutt å trykk innpå. La de jabbe Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Hvor mange kamper får Pogba for brytinga med Henderson, det er det store spørsmålet jeg sitter igjen med etter kampen.. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Hvordan dommeren(e) kunne unngå å se situasjonen er mitt store spørsmål? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 (endret) I såfall mister han kampene mot Stoke, Hull og Wigan. Endret 15. januar 2017 av Mr. President™ Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Bør med andre ord ikke være noe problem Lenke til kommentar
Raude Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Og hva så? http://www.tv2.no/v/1136561/?tag=fotball Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 (endret) Jeg tror du misforsto. Det var ironisk fra meg. Den situasjonen har allerede blitt nevnt omtrent 120 ganger. E: Joda, skulle vært annullert, men jeg klager ikke Endret 16. januar 2017 av Mr. President™ Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Kan ikke klage når offsiden er et kvarter før målet. Da blir jo alle mål dommerfeil. Synd vi ikke vant, men var vel for mye å håpe på med tanke på at Mou suger på taktikk i toppoppgjør Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Burde leie inn LvG til toppoppgjørene Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 (endret) @Bandidos: sjekk gjerne kamptråden for. setninger som kan passe. Eg syns egentlig United styrte kampen sjøl også, men at Liverpool også kunne vere giftige på overganger. Uansett. Og eg har skjønt korleis xG statsa fungerer, ingen fare. Det har jo blitt diskutert tungt i United tråden bl.a. Eg syns det er rart han ikkje er matchfit då han såvidt meg bekjent har vore skadefri i fleire veker? Men greit, kan kjøpe argumentet. Får vi sjå om han kjem igjen snart då. Fair point om De Gea. Litt morsomt er det likevel. Og så er det enkelte ganger en speler keeper god med kameraredninger som ikkje nødvendigvis er så utagbare. Når en tar en titt inn i regelboka så står dette om hands. I min analyse er dette ikkje med forsett, handa er i tålelig naturlig posisjon slik forholda er, tida fra corner er lang, men ikkje fra han snur seg, og vanskelig å hindre at han treffer ball då. I tillegg som en bonus kan en nevne at ballen ikkje passert om handa ikkje hadde vore der, den hadde gått i kroppen - grunnen til eg nevner dette er for ofte i samme åndedrag nevnast "Drar spelar fordel av å gjere denne handlinga med handa". Sjanse avverga uansett. Så kunne han glatt fått direkte rødt etterpå. Atleast we agree on something. ^^ ref NFF under: 7. Hands Dommeren må vurdere følgende; Var det ball som traff hånd = Ikke straffbar Var det hånd som søkte ball = Straffbar Kriterier; - Benyttes arm eller hånd med forsett for å treffe ball? - Hånd eller arm i naturlig posisjon? - Avstand og tid? - Forsøk på å hindre kontakt mellom arm og ball? Hovudpoenget mitt er vel egentlig at dømminga rundt dette er så vinglete, at eg vil ha en slutt på det. Eg vil heller at dommarstanden slår mykje hardare ned på holding i feltet. For min del kunne vi hatt gult kort for passivt spel og (då eg hater å sjå på uthaling av tid), men en kan vel ikkje få alt en ønsker seg her i verden. Eg skjønner at folk er uenige med meg, men no har eg iallefall grunngitt mitt ståsted. Endret 16. januar 2017 av Whiteshit Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Hvor mange kamper får Pogba for brytinga med Henderson, det er det store spørsmålet jeg sitter igjen med etter kampen.. Hvorfor skal han få noe på det? Lenke til kommentar
indahla Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 (endret) Kan ikke klage når offsiden er et kvarter før målet. Da blir jo alle mål dommerfeil.Hæ...? Offside er jo offside og det skal blåses der og da. Når målet kommer som en konsekvens av en spiller i Offside skulle det selvfølgelig vært annullert. Endret 16. januar 2017 av indahla 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå