Mr. President™ Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 (endret) Åpenbart hvem som ville spille fotball her. Vi fortjente 3 poeng, men City tapte så vi tok dem i minste igjen med 1p. Endret 15. januar 2017 av Mr. President™ Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Rooney var et fullstendig håpløs bytte fra Mourinho, han bidro fuck all. Hvor var Rashford? Er du seriøs? Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Firmino skulle hatt rødt for reaksjonen der, jævla idiot og kvalm spillerNei. Kvalmt er den kyniske jævelskapen i forkant. Herrera fortjener faen meg deng. Ja det er kynisk og toskete av herrera, men den reaksjonen der hører ikke hjemme på fotballbanen. Kanskje i slummen i brasil, men ikke her. Vel, det Herrera gjorde i forkant hører heller ikke hjemme på fotballbanen. Greit å ha litt perspektiv på ting. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Nå ligger jo liverpool-spillerne strødd da, bare man ser litt hardt på de.. 2 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Synd. Vi burde vunnet siden Liverpool ikke møtte for å spille fotball. Joda, men dere prøvde dere tydeligvis på både håndball og rugby. Ja, snille Liverpool og Klopp gjør aldri noe galt. Alle elsker jo Liverpool. Spesielt engelen Firmino. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 United burde vunnet. Men ikke denne gangen ville dommeren bære ballen i mål. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Synd. Vi burde vunnet siden Liverpool ikke møtte for å spille fotball. Joda, men dere prøvde dere tydeligvis på både håndball og rugby. Ja, snille Liverpool og Klopp gjør aldri noe galt. Alle elsker jo Liverpool. Spesielt engelen Firmino. Akkurat det jeg skrev ja. Kjøp deg lesebriller. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Rooney var et fullstendig håpløs bytte fra Mourinho, han bidro fuck all. Hvor var Rashford? Er du seriøs? At Rashford med den formen han har vært i kunne bidratt mer enn Rooney? Ja Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Hadde forventa å bli slått med flere mål. 1 poeng er helt greit. Pogba skulle vært utvist. Gult for handsen og gult for kvelertaket, men så lenge du spiller for United får du lov til gjøre hva du vil. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 To lag med elendige avslutninger idag. Burde blitt minst fem mål i denne kampen. To uavgjort mellom Liverpool og United er litt bismak Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Firmino skulle hatt rødt for reaksjonen der, jævla idiot og kvalm spiller Nei. Kvalmt er den kyniske jævelskapen i forkant. Herrera fortjener faen meg deng. Ja det er kynisk og toskete av herrera, men den reaksjonen der hører ikke hjemme på fotballbanen. Kanskje i slummen i brasil, men ikke her. Vel, det Herrera gjorde i forkant hører heller ikke hjemme på fotballbanen. Greit å ha litt perspektiv på ting. Perspektiv at en kynisk holding skal møtes med vold? Det ene unnskylder ikke det andre. Ta av deg supporterbrillene i 2 sek. Jeg kan være den første til å innrømme at brytingen til pogba i første omgang heller ikke hører hjemme, jeg prøver ikke å unnskylde den med andre ting. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Firmino skulle hatt rødt for reaksjonen der, jævla idiot og kvalm spiller Nei. Kvalmt er den kyniske jævelskapen i forkant. Herrera fortjener faen meg deng.Ja det er kynisk og toskete av herrera, men den reaksjonen der hører ikke hjemme på fotballbanen. Kanskje i slummen i brasil, men ikke her. Vel, det Herrera gjorde i forkant hører heller ikke hjemme på fotballbanen. Greit å ha litt perspektiv på ting.Perspektiv at en kynisk holding skal møtes med vold? Det ene unnskylder ikke det andre. Ta av deg supporterbrillene i 2 sek.Jeg kan være den første til å innrømme at brytingen til pogba i første omgang heller ikke hører hjemme, jeg prøver ikke å unnskylde den med andre ting. Kan jo forstå at firmino blir sint når han holder trøya så til grader. Fair å menneskelig å gi gult til begge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Firmino skulle hatt rødt for reaksjonen der, jævla idiot og kvalm spillerNei. Kvalmt er den kyniske jævelskapen i forkant. Herrera fortjener faen meg deng. Ja det er kynisk og toskete av herrera, men den reaksjonen der hører ikke hjemme på fotballbanen. Kanskje i slummen i brasil, men ikke her. Vel, det Herrera gjorde i forkant hører heller ikke hjemme på fotballbanen. Greit å ha litt perspektiv på ting. Perspektiv at en kynisk holding skal møtes med vold? Det ene unnskylder ikke det andre. Ta av deg supporterbrillene i 2 sek. Jeg kan være den første til å innrømme at brytingen til pogba i første omgang heller ikke hører hjemme, jeg prøver ikke å unnskylde den med andre ting. Faen til grining, når du driver med sabotasje så får du faen tilbake fysisk eller verbalt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Vold?La pjokken få leve i fantasiverden sin. Lenke til kommentar
sector Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Vel, satser på at Liverpool vinner mot Southampton, og går videre til finalen, og at United blir motstander i finalen i slutten av februar. Det kan bli spennende! Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 (endret) Firmino skulle hatt rødt for reaksjonen der, jævla idiot og kvalm spillerNei. Kvalmt er den kyniske jævelskapen i forkant. Herrera fortjener faen meg deng. Ja det er kynisk og toskete av herrera, men den reaksjonen der hører ikke hjemme på fotballbanen. Kanskje i slummen i brasil, men ikke her. Vel, det Herrera gjorde i forkant hører heller ikke hjemme på fotballbanen. Greit å ha litt perspektiv på ting. Perspektiv at en kynisk holding skal møtes med vold? Det ene unnskylder ikke det andre. Ta av deg supporterbrillene i 2 sek. Jeg kan være den første til å innrømme at brytingen til pogba i første omgang heller ikke hører hjemme, jeg prøver ikke å unnskylde den med andre ting. Det virker ihvertfall veldig sånn. Om Firmino er en jævla idiot og kvalm spiller pga. det han gjorde, hva faen er Pogba og Herrera da? Hadde ikke det første skjedd (og fortsatt i flere sekunder) hadde ikke det andre skjedd. Betyr det at det Herrera gjorde unnskylder det Firmino gjorde? Selvfølgelig ikke. Ingen av delene hører hjemme på en fotballbane, men at folk blir forbanna og dytter til en spiller når man blir holdt i 3 sekunder sammenhengende, ja den kan jeg faktisk se. Og vold? Please, hold deg ihvertfall saklig. Endret 15. januar 2017 av KANE2009 Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 (endret) Prøver å se på dette objektivt: United med de beste sjansene, Liverpool spilte "best" uten å skape det heeelt store. Pogba var Uniteds dårligste. Can var elendig. Rooney har ingenting å gjøre på toppnivå lenger sånn som han spiller nå. Ibra gjør som alle store målscorere gjør; er på riktig plass til rett tid. Antiklimaks for begge lag. Liverpool trodde de kunne drøye hele kampen ut og få alle tre poengene, United får til slutt scoring etter en periode med mye press. Laget som skapte mest sjanser: United Laget som spilte "best": Liverpool EDIT: Soleklart rødt på Pogba. Kanskje han blir straffet i etterkant av FA. Situasjonen med Firmino og Herrera er også gult til begge, hverken mer eller mindre til noen av dem. Endret 15. januar 2017 av Bandidos-Pelle 2 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Herrera sin holding er kynisk og skal belønnes med gult kort. Firminhos reaksjon er en dytt som også skal belønnes med gult kort. Det var ikke et slag. Riktig av dommer. Ser ikke problemet her. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Prøver å se på dette objektivt: United med de beste sjansene, Liverpool spilte "best" uten å skape det heeelt store. Pogba var Uniteds dårligste. Can var elendig. Rooney har ingenting å gjøre på toppnivå lenger sånn som han spiller nå. Ibra gjør som alle store målscorere gjør; er på riktig plass til rett tid. Antiklimaks for begge lag. Liverpool trodde de kunne drøye hele kampen ut og få alle tre poengene, United får til slutt scoring etter en periode med mye press. Laget som skapte mest sjanser: United Laget som spilte "best": Liverpool EDIT: Soleklart rødt på Pogba. Kanskje han blir straffet i etterkant av FA. Situasjonen med Firmino og Herrera er også gult til begge, hverken mer eller mindre til noen av dem. Beste oppsummeringen så langt. Enig i alt du sier egentlig. Forøvrig hater jeg lag som driver å drøyer etter 70min spilt, så litt fortjent at vi får den i trynet på slutten. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå