Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Liverpool

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Firmino skulle hatt rødt for reaksjonen der, jævla idiot og kvalm spiller

Nei. Kvalmt er den kyniske jævelskapen i forkant. Herrera fortjener faen meg deng.

Ja det er kynisk og toskete av herrera, men den reaksjonen der hører ikke hjemme på fotballbanen. Kanskje i slummen i brasil, men ikke her.

Vel, det Herrera gjorde i forkant hører heller ikke hjemme på fotballbanen. Greit å ha litt perspektiv på ting.

Lenke til kommentar

Synd. Vi burde vunnet siden Liverpool ikke møtte for å spille fotball. 

Joda, men dere prøvde dere tydeligvis på både håndball og rugby.

Ja, snille Liverpool og Klopp gjør aldri noe galt. Alle elsker jo Liverpool. Spesielt engelen Firmino. 

Akkurat det jeg skrev ja. Kjøp deg lesebriller.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

To lag med elendige avslutninger idag. Burde blitt minst fem mål i denne kampen. To uavgjort mellom Liverpool og United er litt bismak

Lenke til kommentar

Nei. Kvalmt er den kyniske jævelskapen i forkant. Herrera fortjener faen meg deng.

Ja det er kynisk og toskete av herrera, men den reaksjonen der hører ikke hjemme på fotballbanen. Kanskje i slummen i brasil, men ikke her.

Vel, det Herrera gjorde i forkant hører heller ikke hjemme på fotballbanen. Greit å ha litt perspektiv på ting.

Perspektiv at en kynisk holding skal møtes med vold? Det ene unnskylder ikke det andre. Ta av deg supporterbrillene i 2 sek.

Jeg kan være den første til å innrømme at brytingen til pogba i første omgang heller ikke hører hjemme, jeg prøver ikke å unnskylde den med andre ting.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Perspektiv at en kynisk holding skal møtes med vold? Det ene unnskylder ikke det andre. Ta av deg supporterbrillene i 2 sek.

Jeg kan være den første til å innrømme at brytingen til pogba i første omgang heller ikke hører hjemme, jeg prøver ikke å unnskylde den med andre ting.

Kan jo forstå at firmino blir sint når han holder trøya så til grader. Fair å menneskelig å gi gult til begge.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Faen til grining, når du driver med sabotasje så får du faen tilbake fysisk eller verbalt.

Lenke til kommentar

Det virker ihvertfall veldig sånn. Om Firmino er en jævla idiot og kvalm spiller pga. det han gjorde, hva faen er Pogba og Herrera da? Hadde ikke det første skjedd (og fortsatt i flere sekunder) hadde ikke det andre skjedd. Betyr det at det Herrera gjorde unnskylder det Firmino gjorde? Selvfølgelig ikke. Ingen av delene hører hjemme på en fotballbane, men at folk blir forbanna og dytter til en spiller når man blir holdt i 3 sekunder sammenhengende, ja den kan jeg faktisk se. Og vold? Please, hold deg ihvertfall saklig.

Endret av KANE2009
Lenke til kommentar

Prøver å se på dette objektivt: United med de beste sjansene, Liverpool spilte "best" uten å skape det heeelt store.

Pogba var Uniteds dårligste. Can var elendig. Rooney har ingenting å gjøre på toppnivå lenger sånn som han spiller nå. Ibra gjør som alle store målscorere gjør; er på riktig plass til rett tid.

Antiklimaks for begge lag. Liverpool trodde de kunne drøye hele kampen ut og få alle tre poengene, United får til slutt scoring etter en periode med mye press.

Laget som skapte mest sjanser: United

Laget som spilte "best": Liverpool

EDIT: Soleklart rødt på Pogba. Kanskje han blir straffet i etterkant av FA. Situasjonen med Firmino og Herrera er også gult til begge, hverken mer eller mindre til noen av dem.

Endret av Bandidos-Pelle
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Prøver å se på dette objektivt: United med de beste sjansene, Liverpool spilte "best" uten å skape det heeelt store.

Pogba var Uniteds dårligste. Can var elendig. Rooney har ingenting å gjøre på toppnivå lenger sånn som han spiller nå. Ibra gjør som alle store målscorere gjør; er på riktig plass til rett tid.

Antiklimaks for begge lag. Liverpool trodde de kunne drøye hele kampen ut og få alle tre poengene, United får til slutt scoring etter en periode med mye press.

Laget som skapte mest sjanser: United

Laget som spilte "best": Liverpool

EDIT: Soleklart rødt på Pogba. Kanskje han blir straffet i etterkant av FA. Situasjonen med Firmino og Herrera er også gult til begge, hverken mer eller mindre til noen av dem.

Beste oppsummeringen så langt. Enig i alt du sier egentlig. Forøvrig hater jeg lag som driver å drøyer etter 70min spilt, så litt fortjent at vi får den i trynet på slutten. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...