Snikpellik Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Bra bytte med Fellaini inn. Men må klare å utnytte det bedre. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Man aner en viss desperasjon når Fellaini er den sentrale brikken i angrepsspillet til hjemmelaget. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Er det noen som er mer i offside enn Zlatan? Herregud. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Er det noen som er mer i offside enn Zlatan? Herregud. Er ikke det taktikken da? Av de 40 gangene han er offside, så får han en som det ikke blir dømt for og vipps så er det mål. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Mkhi som venstreback? Ikke akkurat noe taktisk genistrek spør du meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Hvem må United knulle for å få kort? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Liverpool "guttene" er som småjenter jo. Ligger nede og hyler konstant! Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Klopp har taktisk utklassert Mourinho så til de graderDet er faen meg det dummeste jeg har lest i dag. Liverpool leder fordi Pogba valgte å gjøre en sinnssyk hands innafor 16 meter. Man Utd har vært bedre hele kampen, kan faktisk ikke huske at Liverpool har lugget så lavt mot oss noen gang. At vi ikke klarer å skåre er faen ikke Liverpool sin fortjeneste, men heller egen inkompetanse. Edit: Eller mener du at Klopp har instruert Pogba til å gjøre det kanskje? For da har han jo klart å utklasse Mourinho til nå i kampen. Etter formasjonsskiftet til Klopp i pausen har Liverpool hart full kontroll på United, sier jo litt hvor dårlig ståa er når han setter inn på Fellaini bare for å håpe at noe utrolig skal skje. 8 poeng unna Liverpool og 0 seire mot topp 4 lagene er fortsatt fasiten, faen meg ikke godt nok. Nå er vi tilbake der vi var i November. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 (endret) Hvem må United knulle for å få kort? Kanskje bestemoren din. Rooney fikser det. Endret 15. januar 2017 av Mr. President™ 2 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Mignolet er god i dag, ass. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Klopp har taktisk utklassert Mourinho så til de graderDet er faen meg det dummeste jeg har lest i dag. Liverpool leder fordi Pogba valgte å gjøre en sinnssyk hands innafor 16 meter. Man Utd har vært bedre hele kampen, kan faktisk ikke huske at Liverpool har lugget så lavt mot oss noen gang. At vi ikke klarer å skåre er faen ikke Liverpool sin fortjeneste, men heller egen inkompetanse. Edit: Eller mener du at Klopp har instruert Pogba til å gjøre det kanskje? For da har han jo klart å utklasse Mourinho til nå i kampen. Etter formasjonsskiftet til Klopp i pausen har Liverpool hart full kontroll på United, sier jo litt hvor dårlig ståa er når han setter inn på Fellaini bare for å håpe at noe utrolig skal skje. 8 poeng unna Liverpool og 0 seire mot topp 4 lagene er fortsatt fasiten, faen meg ikke godt nok. Nå er vi tilbake der vi var i November. Du er deprimert uansett resultat. Vanskelig å vinne kamper når det starter med en totalt håpløs involvering. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Dyrisk bra jobbet av Lallana. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 HERREGUD og dårlig Rooney er. Legg opp! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Liverpool "guttene" er som småjenter jo. Ligger nede og hyler konstant!Eh,har du sett de? Ingen som påstår de er vikinger akkurat Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Må da gå an å utnytte sjanser bedre. Faen as. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå