Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Liverpool

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klopp har taktisk utklassert Mourinho så til de grader

Det er faen meg det dummeste jeg har lest i dag. Liverpool leder fordi Pogba valgte å gjøre en sinnssyk hands innafor 16 meter. Man Utd har vært bedre hele kampen, kan faktisk ikke huske at Liverpool har lugget så lavt mot oss noen gang. At vi ikke klarer å skåre er faen ikke Liverpool sin fortjeneste, men heller egen inkompetanse.

Edit: Eller mener du at Klopp har instruert Pogba til å gjøre det kanskje? For da har han jo klart å utklasse Mourinho til nå i kampen.

Etter formasjonsskiftet til Klopp i pausen har Liverpool hart full kontroll på United, sier jo litt hvor dårlig ståa er når han setter inn på Fellaini bare for å håpe at noe utrolig skal skje.

8 poeng unna Liverpool og 0 seire mot topp 4 lagene er fortsatt fasiten, faen meg ikke godt nok. Nå er vi tilbake der vi var i November.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Klopp har taktisk utklassert Mourinho så til de grader

Det er faen meg det dummeste jeg har lest i dag. Liverpool leder fordi Pogba valgte å gjøre en sinnssyk hands innafor 16 meter. Man Utd har vært bedre hele kampen, kan faktisk ikke huske at Liverpool har lugget så lavt mot oss noen gang. At vi ikke klarer å skåre er faen ikke Liverpool sin fortjeneste, men heller egen inkompetanse.

Edit: Eller mener du at Klopp har instruert Pogba til å gjøre det kanskje? For da har han jo klart å utklasse Mourinho til nå i kampen.

Etter formasjonsskiftet til Klopp i pausen har Liverpool hart full kontroll på United, sier jo litt hvor dårlig ståa er når han setter inn på Fellaini bare for å håpe at noe utrolig skal skje.

8 poeng unna Liverpool og 0 seire mot topp 4 lagene er fortsatt fasiten, faen meg ikke godt nok. Nå er vi tilbake der vi var i November.

Du er deprimert uansett resultat. Vanskelig å vinne kamper når det starter med en totalt håpløs involvering. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Liverpool "guttene" er som småjenter jo. Ligger nede og hyler konstant!

Eh,har du sett de? Ingen som påstår de er vikinger akkurat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...