Gå til innhold

Hadde windows 10 gratis oppdatering, etter foramatering har eg win 8

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har vel recovery partisjonen som kom opprinnelig med pcen, og den inneholder det som kom med pcen fra fabrikk.

For å få tilbake Windows 10, må du laste ned .iso filen og og installere/oppgradere til Windows 10 på nytt av.

ja. og spørsmålet mitt er hvor finner eg denne ISO filen for nedlastning? eg HAR formatert PCen og som beskrevet har eg pr skrivende stund Windows 8 etter fabrikk recovery

Lenke til kommentar

Du har vel recovery partisjonen som kom opprinnelig med pcen, og den inneholder det som kom med pcen fra fabrikk.

For å få tilbake Windows 10, må du laste ned .iso filen og og installere/oppgradere til Windows 10 på nytt av.

ja. og spørsmålet mitt er hvor finner eg denne ISO filen for nedlastning? eg HAR formatert PCen og som beskrevet har eg pr skrivende stund Windows 8 etter fabrikk recovery
Var vel her du gjorde litt feil. Istede for å gå helt tilbake til fabrikkinstillinger med windows 8, burde du bare kjørt en reset i windows 10.

Du har ikke formatert pcen. Du har tilbakestilt den til den dagen den rullet ut av fabrikken.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...