VegardStr Skrevet 4. januar 2017 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2017 Hvordan får eg tilbake Windows 10? har Google fram og tilbake, men finner ingen bra svar på hvordan dette skal gjøres. Noen som kan hjelpe meg? =) Lenke til kommentar
myhken Skrevet 4. januar 2017 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2017 Du har vel recovery partisjonen som kom opprinnelig med pcen, og den inneholder det som kom med pcen fra fabrikk. For å få tilbake Windows 10, må du laste ned .iso filen og og installere/oppgradere til Windows 10 på nytt av. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 4. januar 2017 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. januar 2017 Du har vel recovery partisjonen som kom opprinnelig med pcen, og den inneholder det som kom med pcen fra fabrikk. For å få tilbake Windows 10, må du laste ned .iso filen og og installere/oppgradere til Windows 10 på nytt av. ja. og spørsmålet mitt er hvor finner eg denne ISO filen for nedlastning? eg HAR formatert PCen og som beskrevet har eg pr skrivende stund Windows 8 etter fabrikk recovery Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 4. januar 2017 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2017 Bruk Media Creation Tool herfra: https://www.microsoft.com/nb-no/software-download/windows10 Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 4. januar 2017 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. januar 2017 (endret) noen som har erfaringer på hvor lenge det normalt sett skal ta å "se etter oppdateringer" nå har den faktisk stått "på stede hvil" i over 2 timer (fikk hjelp litt etter jeg spurte her på forumet) Endret 4. januar 2017 av VegardStr Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. januar 2017 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2017 (endret) Du har vel recovery partisjonen som kom opprinnelig med pcen, og den inneholder det som kom med pcen fra fabrikk. For å få tilbake Windows 10, må du laste ned .iso filen og og installere/oppgradere til Windows 10 på nytt av. ja. og spørsmålet mitt er hvor finner eg denne ISO filen for nedlastning? eg HAR formatert PCen og som beskrevet har eg pr skrivende stund Windows 8 etter fabrikk recoveryVar vel her du gjorde litt feil. Istede for å gå helt tilbake til fabrikkinstillinger med windows 8, burde du bare kjørt en reset i windows 10. Du har ikke formatert pcen. Du har tilbakestilt den til den dagen den rullet ut av fabrikken. Endret 4. januar 2017 av Complexity Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå