Fredrik N. Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 naust Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Artig effekt , her hadde det vært interessant å se hvordan utgangspunktet for bildet var . Kunne kanskje kuttet litt i overkant og noe i venstre billedkant inn mot bygningene slik at det blålige feltet ikke blir så dominerende . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 4. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2017 Takk for konstruktiv kritikk, Alec! (Lagt til to nye bilder, var litt usikker på beskjæring her). Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Enig i at det måtte en beskjæring til og da var V3 best. Riktig artig effekt dette og snasne farger ble det. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Stilig etterbehandling, flott. Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Wow! dette var kjempe interessant Fredrik. Jeg lurer på hvordan har du klart det. Alle tre bilder er bra for meg. ;-) Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Se her har herren prøvd seg med Bas relief tipper jeg det er. Etter litt fram og tilbake tror jeg det blir enern som førstevalg. Roar Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Spennende og iøynefallende bilder, det er sikkert! Får inntrykk av is og kobberstikk på en gang! :-) Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 6. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2017 Tusen takk for alle kommentarer!! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg